Terug naar overzicht
Je kunt er misschien zelf 1 maken?Ik heb zelf bij de casa een ronde doos gehaald, er een gleuf in gesneden en deze bekleed met rode en witte linten. met het deksel ben ik nog bezig.De doos was 8 euro en de linten ben ik ongeveer 4 euro aan kwijt.Dus voor 12 euro heb ik een mooie originele enveloppendoos.
Ik zou ze zelf maken: Gewoon een schoendoos In het midden een snede maken En met mooi papier bekleven.Groetjes!
Zelf maken :-) Maak je zo duur of zo goedkoop als je zelf wilt he.Dit is de onze:http://www.mijnalbum.nl/Album=EANW68LM Hoop dat je hier iets mee bent grtz
Wij kochten de onze in AVA voor de prijs van €21...
Gho , wij hebben de onze ook van de AVA en die kwam 20 euro. Dus zo zot duur vind ik dat persoonlijk niet, het blijft een doosje waar je later trouwspullen in kunt steken!
Heb hem ook zekf gemaakt. Doos gekocht in ava en gleuf in gesneden...5 euro :-)
goedkoopste is grote kartonnen doos (vb grote schoendoos)Luxueus bekleden met bijvoorbeeld een mooi papier beplakken, en daarna er wat dingen opplakken. Vb linten, of bloemen of zo in de kleuren die jullie verder nog gebruiken.Je kan ook geen gleuf maken, en het deksel er zo half schuins opzetten. Op die manier kan je de doos makkelijk later nog gebruiken om er spullen in te bewaren zonder dat er bovenaan een gleuf inzit...of er 2 gleuven inmaken die dan later als handvaten kunnen dienen (op de zijkant dus)
heb het ook zelf gemaakt met een doos van printpapier ivoorkleurig papier opgeplakt,lint in taupekleur(kleuren van mijn trouwkleed) en op het lint nog een klein bloemetje van in de ava