Terug naar overzicht
wij hebben ook freddy van de cauter heb zijn werk al meermaals mogen bewonderen en idd ik kan hem iedereen aanbevelen
Wij hebben ook freddy! En nu al zo blij!!! Hij was even enthousiast als wij toen we gingen zeggen dat we met hem in zee wilden. Onze huwelijksdag moet nog komen maar zelfs nu al helpt Freddy waar kan, niets is hem teveel! Zijn nu al zo enthousiast!!
Oh super!!! Vanwaar is hij? Wat is zijn vraagprijs? Ik vind hem niet op google ???
@ Sarah. Probeer nog eens Freddy van de Cauter in zoekrobot Google in te tikken.Bij mij lukt het wel. . Ik zag talrijke positieve berichten over deze cameraman.Zelfs de zoekrobot van Wij Trouwen geeft veel resultaten.Wat mij betreft staat het vast ; eens het zover is neem ik zeker ook met hem contact op.Terloops weet je dat als men op je foto klikt in tegenstelling tot andere bruidjes jouw profiel niet kan zien maar wel het bericht " geen internetverbinding".SuccesGeorgie
@ sara dit is zijn emailadres kun je hem een mailtje sturen Freddy Van de Cauter freddy.vandecauter@telenet.be. echt een aanrader zo'n sympathieke man en eentje die zijn vak heel goed kan
Zeker en vast een aanrader! We gaan ook met hem samenwerken en we kijken er alvast naar uit!!