TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanderijn
|
24-3-2012 22:00:28
Hallo Valerie, ik kan je zeker helpen! Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info. groetjes, Sanderijn
|
|
Kris
|
26-3-2012 22:41:25
Hoi Valerie, De Wysiwyg Wedding Singers kunnen je zeker ook helpen. Op deze site vind je al info over ons. Ook op www.wysiwygvzw.be kan je eens gaan kijken. Mail me gerust via wysiwygvzw@gmail.com. Bellen kan ook: 0479-991878. groetjes, Kris
|
|
Ellen
|
26-3-2012 23:58:00
Valerie,
Ellen heeft een breed repertoire van romantische songs, en ze kan knallers zoals "I will always love you" of "je t'aime" en "you are" perfect aan zonder toonverlies. Een echte waaw-factor die misschien iets voor jouw receptie is.
Interesse? Stuur gerust een mailtje of bel gerust via het nummer op onze pagina. Ook youtube-links met voorbeeldjes kan je daar vinden.
Veel succes!
groetjes, Glenn Vermeire Manager ElleYana
|
|
Ann
|
30-3-2012 12:24:42
|
|
sarah
|
9-4-2012 13:17:34
Hallo,Neem zeker eens een kijkje op onze website! Live zangeres en gitarist (of keyboard) ... Mooi, intiem en romantisch... (Mail voor de prijzen op sarahbudts@gmail.com)
|
|
Ann
|
15-5-2012 22:35:13
|
|
katia
|
22-5-2012 9:50:23
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
10-7-2012 21:13:05
Beste trouwertjes,Proficiat met jullie huwelijksplannen! Als jullie houden van muziek met soul, ga dan zeker eens luisteren op Mijn website wordt momenteel vernieuwd maar daar kan je toch al eens horen of het jullie iets zegt. Mail me gerust voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com Muzikale groeten, Jozefien
|
|
jasper
|
12-10-2012 16:36:18
Hey Valerie,
Mijn vriendin en ik zorgen graag voor de muziek op je receptie als je dat wilt. Ik speel gitaar en zij zingt. De nummerkeuze kunnen we samen overleggen. Alles is bespreekbaar maar niet alles is mogelijk natuurlijk.
Mail mij gerust voor meer info of geluidsfragmenten.
Alvast proficiat, Jasper
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|