TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Theo
|
11-8-2006 2:47:40
Hallo Ellen,
In juni hebben wij er nog een trouwfeest gefilmd.Zonder bijbedoelingen:Indien u de film wil bekijken contacteer ons gerust: www.videomanie.be U ziet alles in detail i.v.m. de zaal:Decor-Menu-verlichting-Service en ook de onvriendelijke gezichten van het personeel. Groetjes Theo
|
|
Katrien
24-6-2006
|
11-8-2006 9:05:13
Beste ellen,
de feestzaal ken ik niet, maar ik kan wel zeggen dat ik van theo van videomanie nog geen enkele positieve reactie op het forum gelezen heb. Over onze fotograaf was hij in een vorig berichtje ook niet te spreken, terwijl ze het echt super gedaan heeft. Dus voor je op de zaal afknapt zou ik toch nog enkele andere meningen afwachten.
Groetjes,
Katrien
|
|
Vanessa
16-9-2006
|
11-8-2006 10:16:19
Ellen,
Ik ben daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest van een collega. Moet zeggen dat er niks op aan te merken was hoor. Eten was lekker en heb niets gemerkt van onvriendelijke bediening ofzo...
Dus als jullie een goed gevoel bij deze zaal hebben, zou ik mij zeker niet laten afschrikken door de commentaar van Theo.
Groetjes, Vanessa
16.09.06
|
|
sarah
15-7-2006
|
11-8-2006 10:57:51
hoi Ellen, wij zijn vorig jaar ook naar een trouwfeest geweest daar van ons vrienden.en daar was zeker niks op aan te mereken.lekker eten,goede bediening,...en het getrouwd koppel was ook zeer tevreden over hen.het dessertenbuffet was zeer mooi gepresenteerd en lekker.er was drank in overvloed.kom,ik had er niks op aan te merken!!!!de prijzen vallen toch ook goed mee,want die zaal stond tweede op mijn lijstje. Succes! Sarah 15/7/06
|
|
Ellen
28-7-2007
|
11-8-2006 11:20:43
Hallo!
Bedankt voor jullie reacties. Wat mij wat tegen viel aan deze zaal was dat het allemaal nogal gewoon leek, niets speciaal. Ik wil van mijn dag echt wel iets prachtig maken! Misschien hebben jullie daar andere meningen over? Laat gerust weten!
|
|
Caroline
7-7-2007
|
11-8-2006 13:54:44
Hallo Ellen,
Ik ben ook eens naar de trouwfeest geweest in het Hof ter Buecken in Buggenhout en ben er al vaker geweest voor een zondagsbrunch (mijn vriend is afkomstig uit die streek). Er valt echt niets op te merken op die zaal: lekker eten (wel een dessertenbuffet met veel te veel show naar mijn goesting) en zeker geen onvriendelijke bediening. Toen wij op zoek gingen naar een zaal, zijn we niet gaan kijken naar daar. Want, ik vind die zaal nogal gewoontjes (zoals je zelf zegt), ik heb er toen ik er was nooit een "waw"-gevoel bij gehad en mijn vriend evenmin. Wij vonden het belangrijk naar iets te gaan zoeken waarbij we wel beiden zo'n gevoel hadden. We hebben lang getwijfeld bij een andere zaal: mijn vriend zag het daar goed zitten en ik had toen weer dat "het is niets bijzonders"-gevoel. Mijn gevoel is de reden geweest om ook die zaal niet te nemen.
Maar, na enig zoekwerk zijn we op 2 zalen gestoten die we beiden écht zagen zitten. De keuze tussen de 2 hebben we laten afhangen van de data die nog vrij waren.
Ik moet toegeven, onze zoektocht was niet altijd even leuk, maar ik ben blij te hebben doorgezet om iets "speciaals" te vinden.
Caroline
|
|
sarah
15-7-2006
|
11-8-2006 14:42:23
hoi Ellen, ik vond die zaal ook niet echt mijn stijl en nogal groot.als je een zaal binnen komt moet je echt het gevoel hebben,wow dit is het!!wij hebben in De venkel in Kortenberg ons feest gegeven.veel succes nog met je zoektocht sarah 15/7/06
|
|
kristel
8-7-2006
|
11-8-2006 18:48:00
Hey Ellen
Wij zijn daar getrouwd op 08/07/06! en ze waren echt super, de obers waren goed, het eten was heel lekker en den dessertenbuffet is gewoon fantastisch. en de prijzen vallen echt kei goed mee! ik heb niets verkeerd over die zaal te zeggen
|
|
Theo
|
12-8-2006 3:56:32
Katrien reclameert hier op Theo van Videomanie.Als het slecht is,is het slecht hé Meisje !! Of mag er alleen positieve commentaar te lezen zijn. Ik zou ook eens willen weten wie uw zogezegde fotograaf dan wel was,roddelen kan iedereen.Ik heb tenminste het bewijs op video.Hoe vriendelijk ze daar zijn !! Theo
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|