Nu Online
Momenteel zijn er 787 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik zoek nog hemden en 1 kleedje voor een meisje van 13!

24-3-2012 23:15:42
De kostuums voor de mannen zijn al besteld, maar nu zou ik graag hebben dat iedereen dezelfde hemd aandoet! Weet er iemand waar ik lila hemden kan vinden? Dan voor de bruidskindjes, ik heb 5 meisjes, de jongste 4 doen een kleedje aan uit C&A maar de oudste wilt het niet aandoen omdat ze haar er te groot voor voelt, ze draagt wel nog een kleine maat 152! Ook in lila kleuren! Kan er mij soms iemand tips geven!!!! Dank u Davina

Davina
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 933

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik25-3-2012 9:52:41

Hey!

Ik denk dat je best eens naar e5 mode gaat.
Daar hebben ze meestal wel voor de mannen hemden in alle kleuren, zelfs lila.
http://www.e5mode.be/lila-hemd-gertos---comfort-fit/produkt-nl-belgie.htm?or=2480564596 --> Dit is een voorbeeld van een simpel, zacht lila hemd dat je kan vinden, nu het beste is gewoon eens gaan en dan helpen ze je daar wel verder.
Hopelijk ben je hier al iets mee. Welke stijl wil je het kleedje voor je oudste meisje?
xxx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-3-2012 13:24:37

kijk eens op de site van verbaudet (komt soms mee met boek va n laredoute ) hadden ze mooie kleertjes op

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik26-3-2012 22:16:25

Bij C&A kan je ook LILA hemden verkrijgen en ook wel bestellen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...