Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze trouwringen zijn thuis!

25-3-2012 9:29:56
Hey,

Gisteren onze trouwringen gaan halen bij Wim Meeussen ....

Aan iedereen dit dit nog moet doen, geniet van dergelijke zalige momenten! Het moment dat je de ringen ziet, dat je leest wat we erin hebben laten graveren (niet traditioneel) dat je de ring aanpast en dat je ziet en voelt dat het ècht wel goed zit - zowel de ringen als het "wij-2" gevoel ... ook dit was voor ons zo'n momentje met de krop in de keel dat we nooit zullen vergeten.

Dan nog even in het zonnetje, op een bankje voor het kerkje gaan zitten en luisteren naar iemand die er gitaar speelde en prachtig zong ... kon niet beter.

Wou jullie n heel klein beetje laten meegenieten en dromen

Nog 1 weekje te gaan voor de wettelijke trouw! (2/4/12) maar de ringen houden we achter tot DE grote dag voor ons ... 2/6/12)

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 720

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik25-3-2012 20:26:17

Hoi,

ook wij trouwen op 02/06/'12 en ook onze ringen komen van bij wim meeusen.
We hebben ze sinds vrijdag, woensdag hadden we er al voor ze geweest, maar ze hadden verkeerd gegraveerd. Onmiddellijk recht gezet!

Het gevoel is echt super, ga er elke keer naar kijken, en dan begin ik spontaan te glimlachen ... zalig!

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik25-3-2012 21:22:44

We hebben onze ringen ook van bij Wim Meeussen. Ik kijk er naar uit! Nog wachten tot in juni! Spannend!
Bedankt voor je tip! Zullen we zeker doen!
Groetjes, Kelly

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik25-3-2012 21:38:24

wat hebben jullie dan laten graveren niet traditioneel, en wat wordt er traditioneel ingezet, wij zijn onze vandaag gaan kiezen en ze waren echt wel mooi, nu wachten tot ze op maat gemaakt worden en ze klaar zijn voor ons, en dan worden ze daar gegraveerd, super

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik25-3-2012 22:58:23

We hebben heel traditioneel: de namen + de trouwdatum :o)

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 10:22:04

Hey Kelly,

Wij trouwen ook op 28/07 en mogen ook in juni bij wim onze trouwringen gaan halen.
Spannend allemaal... :-)

groetjes
joeri

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 20:55:23

Hey Joeri
Super! Wie weet tot in de winkel!
Groetjes

Melissa
7-9-2012
 Meld misbruik9-4-2012 16:08:29

Hallo allemaal, mag ik vragen wat de prijzen zo ongeveer zijn bij Wim Meeussen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...