Terug naar overzicht
Tiens, ik had net gehoord dat het in Nederland goedkoper zou zijn.Hier op het forum is de naam Le Chapeau al dikwijls gevallen. Meestal heel positief, maar toch ook al eens negatief. Dat is in Antwerpen, in de Carnotstraat en in diezelfde straat is Jagré. Daar weet ik niets over.Ik ga binnenkort eens naar beide winkels (en ook naar een winkel in Breda).Groetjes, Sissi
Oh ja, die winkels uit Antwerpen hebben beiden een website, misschien eens de moeite om te bekijken.Groetjes
Ik weet niet of het in België goedkoper is. Ik heb mijn kleed gekocht bij Amala in Breda: een echte aanrader. Zéér vriendelijk, ontspannen sfeer en de prijs valt goed mee. Ik ben bij Jagré geweest en daar zijn inderdaad héél goedkope kleedjes (zelfs €500 enzo)Maar de keuze daar vond ik heel beperkt. Voor mij was Antwerpen dus een tegenvaller, maar ieder zal er andere ervaringen mee hebben.
Hallo Monica,ikzelf ben afkomstig uit Kalmthout, je buurgemeente.En ik heb mijn trouwjurk gehaald bij het Bruidshuis in Merksem.Volgens mij de winkel die het dichtsbij voor je is. En ik ben er heel tevreden over!Groetjes,Lindsay06/05/06
Ik heb mijn kleed gekocht bij boetiek Maya in Hemiksem. Klein winkeltje, wel veel kleren, en heel professioneel.groetjesKatrien30/9/2006
hey ik ben bij het bruidshuis geweest in merksem, op de bredabaan.Bij mij was vooral de reden dat ze de volledige collectie van linea raffaeli hebben.vond ze daar heel aangenaamgroetjes Veerle23/09/06