TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
25-3-2012 13:27:34
O ja even vergeten te vermelden! mijn nicht heeft rond half elf de vrijgezellen verlaten om HAAR vrienden op te halen!!! en ik sta vol uitslag van die joggingbroek!
|
|
Ellemieke
|
25-3-2012 13:46:22
Respectloos :(
Hopelijk kan je uitstapje met de vriendinnen dit fiasco uit je geheugen wissen.
Lieve groetjes, E.
|
|
Evy
1-6-2013
|
25-3-2012 13:54:47
Vreselijk! Daar zou ik ook hééééééééél slecht gezind van worden. Ik vind het heel erg voor je! Ik weet dat ik nu al heel erg uitkijk naar wat mijn vriendinnen in petto hebben. Ik zou er ook kapot van zijn moest ik dit aan de hand krijgen!
Geniet maar dubbel en dik van je 2e feestje!
Groetjes
|
|
laura
|
25-3-2012 13:58:56
Hey hoi Jana,
Dit moet heel vervelend zijn voor jou! Ik vind dit zoals Ellemieke heel respectloos! Ook het feit dat jij zelf moest rijden! Dit zijn dagen waar je normaal nog van moet nagenieten! Maar je hebt met je echte vriendinnen nog iets leuks in het verschiet! :-)Vergeet die rotavond, en kijk uit naar de leuke dingen!
Groetjes,
Laura
|
|
Mieke
27-4-2013
|
25-3-2012 14:39:51
Zo erg! Ik denk dat je nicht dit in 1 avond in elkaar moet gestoken hebben.. Dit is al één reden waarom ik mijn vrijgezellen nooit uit handen zal geven. Het moet een avond zijn waar je kan van genieten en een leuke tijd met je vriendinnen hebt. Geniet dus maar super veel van je avondje met je echte vriendinnen! Groetjes
|
|
Ann
18-8-2012
|
25-3-2012 14:47:16
Ai, dat is minder. Maar weet, het is binnenkort jouw dag en geniet er dubbel van!
Ik zit ook met een soort gelijk probleem. Mijn vriendinnen en zussen willen niets samen doen. (Door mijn zussen). Dan is er nog een vriendin (het is al een tijdje uit met haar vriend, vriend hebben we wel nog veel contact mee, met haar bijna niet) die niet wil meedoen met het vrijgezellenfeestje en mij wil meenemen voor een dag Parijs. Dan heb ik nog een paar vriendinnen van school, die ook willen een apart feestje houden, maar ik wil helemaal geen 4 vrijgezellenfeestjes met telkens 2 of 3 personen. Ze bedoelen het allemaal goed en ik ben hen dankbaar voor de moeite, daarom durf ik er ook niet veel van zeggen omdat ik het wel waardeer wat ze doen. Tegen mijn zus heb ik het er even over gehad maar ze zei er niet veel van. Ze kon niet, anders zou ze al een deel verklappen. Pfff...
|
|
Katrien
28-4-2012
|
25-3-2012 15:12:03
Ik zou ook zeer teleurgesteld en kwaad zijn moest mij zoiets overkomen!!!
Ik heb mijn eigen vrijgezellenfeestje een beetje in handen genomen omdat er ook verschillende mensen door elkaar dingen begonnen te regelen. Omdat ik ook graag mijn mama erbij had heb ik haar de opdracht gegeven iedereen op de hoogte te brengen van de datum en dat we dan met zijn allen samen iets gaan eten en drinken. Daar zal het dan ook bij blijven. Ik ga daar veel meer van genieten dan van een veel te vol gepropte dag met activiteiten....
Ik raad dit ook ten zeerste aan aan alle andere bruidjes!! Neem het gewoon zelf een beetje in handen!
groetjesx
|
|
Anika
29-9-2012
|
25-3-2012 16:41:20
Dit is geen leuk verhaal nee. Fijn dat uw vriendinnen u een tweede feestje geven, geniet er dubbel en dik van.
groetjes
|
|
Katrien
29-6-2012
|
25-3-2012 16:42:13
Zo jammer als het zo raar loopt. Is het normaal niet de taak van de getuigen om je vrijgezellen te regelen? Waarom wou je nicht dat per se doen als ze het maar half en half doet? Jammer dat het zo is tegen gevallen!
|
|
Jana
5-5-2012
|
25-3-2012 17:08:03
hey bedankt voor de reacties! ja mijn getuige zat in zware examens eigenlijk. en ze wou meehelpen wanneer ze kon, ze heeft dit ook meermaals aan mijn nicht gevraagd wat er op programma stond en de prijs, maar heeft nooit een deftig of geen antwoord gekregen! ik wist het een beetje op voorhand omdat mijn vriendinnen en mama en getuige van niets wisten dat het in mijn nicht haar koppeke het hare allemaal moest zijn! allesinds ik kijk uit naar binne twee weken en binne 40dagen . mja ik kan ni veel zeggen natuurlijk tege mijn nicht! heb wel gezegd dat ze iedereen hun centjes die ze overhadden moesten teruggeven, maar ja ik heb mij afzijdig gehouden want heb iedereen nog een beetje nodig voor onze trouw zelf voor een handje te helpen. dus ja morgen een nieuwe dag met een nieuwe job en we zijn daarvoor al heel blij. Mijn belevenissen tot hiertoe van verloofd zijn tot nu zijn nog niet echt van een leien dakje gelopen (topics hiervoor). zal blij zijn dat de zon op 5 mei opkomt en weer ondergaat op het einde van de dag. en de dag nadien zal ik de zware conclusies van vrienden en familie is op een rijtje zetten, maar voor sommige zullen dan mijn deurtje eeuwig toe gaan.
|
|
Melissa
11-8-2012
|
25-3-2012 19:44:22
Wat rot... En ik laatst maar "klagen" dat ik helemaal geen vrijgezellen zal hebben...ik ben vorige zomer verhuisd en woon zo'n 70km van m'n échte goeie maatjes..hier heb ik wel een vriendin en de zus van mijn ventje enzo, maar dat is niet 't zelfde e.. Maar liever geen vrijgezellen, dan zo eentje zoals jij gehad hebt :s
En die frieten...dat moeten er van goud geweest zijn...50,- per persoon?! Amai...
Geniet binnen 2 weekjes maar van je échte vrijgezellen! ;)
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
25-3-2012 21:02:12
Moest ik van jou zijn, en je wilt alsnog een echte leuke vrijgezellen, steek zelf iets in elkaar, en vraagt de mensen die je echt kunt vertrouwen, waarmee je altijd fun hebt er gewoon bij. Een avondje gezellig samen weg, en het respectloos gedrag van je nicht vergeten! Of focus je nu gewoon op die ene mooie dag in mei... 't Zal er zo snel zijn! :)
|
|
Sonja
12-5-2012
|
25-3-2012 22:06:36
Echt niet leuk...maar kop op en uitkijken naar het volgende hopelijk leuke feestje en natuurlijk 5 mei :) Ikzelf wil geen vrijgezellen, vandaag telefoon gehad van mijn getuige wat ik graag zou doen en het zal gewoon een leuk avondje worden onder ons twee.
Groetjes, Sonja
|
|
Els
16-6-2012
|
25-3-2012 22:47:27
amai. dat klinkt inderdaad verschrikkelijk. Mijn beste vriendin gaat mijn vrijgezellen organiseren en ze wou er iets heel studentikoos van maken met opdrachten en veel bier. Ik zie dat eigenlijk niet zitten en heb haar dat ook gezegd. We zijn allemaal de 30 voorbij en ik zou liever een dagje naar Parijs gaan of naar een beauty farm of sauna of naar de ardennen, gezellig kletsen met de dames en lekker eten. Maar ja, ik weet dus niet wat het gaat worden he. Hoop dat het beter meevalt als bij jou!
|
|
|
Wendy
11-5-2012
|
26-3-2012 10:19:48
oooooohhhhhhh wat erg van je vrijgezellenfeest. hopelijk gaat het binnen 2 weken veel beter zijn maar daar twijfel ik niet aan. Hier is ons vrijgezellenfeest op 28 april we doen het samen, alle overdag zijn we in 2 groepen meisjes en jongens appart en dan komen we de avond ergens samen alle of nacht. dat weten we zelf niet. De getuigen regelen ons vrijgezellenfeest en hoe wij horen hebben ze iedereen die erbij hoort te zijn erbij betrekken.
groetjes
|
|
Elise
18-5-2012
|
26-3-2012 12:15:03
oh help.. hoop dat het bij mij leuker gaat zijn :-) mijn broer steekt mijn vrijgezellen ineen samen met de zus van mijn vriend.
denk dat het wel goedkomt. Ik heb alvast aangegeven wat ik niet wil :-)
veel plezier op de bowling!!
groetjes, Elise
|
|
Crystal
12-5-2012
|
26-3-2012 12:44:34
50 euro per persoon! Met de "winst" betaalt ze wellicht je huwelijkscadeau Jammer dat je vrijgezellen zo gelopen is. Zo ken je je echte vriendinnen wel.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|