Terug naar overzicht
Misschien mag je er valse bloemen aanhangen? Bij de casa hebben tegenwoordig mooie valse bloemen...
Neen, dat mag ook niet. Er mag niets ophangen. Geen nep, Geen echte en ook geen andere versiering.:(
Bij ons mag het ook niet hoor! ze hebben onlangs de kerk gemoderniseerd en kuipstoelen in knalgroen geplaatst. het enige wat ik kan en mag doen zijn hoge balonnen hangen aan de poten voor de rest kan ik mijn bloemen nergens hangen.
je kan altijd met boompjes werken of van die grote vazen deze kun je dan huren van de florist
Dat mag ook allemaal niet. Het enige dat toegelaten is, is een 1 bloemstuk links van het altaar, 1 rechts en het bruidsboeket in het midden.Meer mag niet.
bij ons mg het wel, maar wij gaan geen versiering hangen. Er wd door de kerk ee n bloemstuk vrzien op het altaar. Wij vinden het een beetje weggegooid geld omdat er toch 90% toch niet ziet dat de kerk versierd is. ik vind het wel mooi als er ballonnen of bloemetjes aan de stoelen hangen maar zelf doen we het niet.
Mag je ook geen loper leggen? Of bloemenblaadjes strooien of kaarsjes zetten? Trek het je niet aan! De versiering in de kerk is niet zo belangrijk! Zolang jullie maar stralen!En misschien nog een positief puntje...het budget voor de versiering in de kerk kan je nu voor iets anders gebruiken ;o)
Je het zou me niet veel gekost hebben hoor :) 1,99 voor 12 mooie nepbloemetjes :) Een rode loper mag, als je er zelf voor zorgt.En rozenblaadjes mogen buiten aan de kerk maar niet in de kerk.Het is bijna lachwekkend :) maar toch een beetje frustrerend hoor :(
Ik weet nogmaals waarom wij niet voor de kerk getrouwd zijn (bovenop het feit dat wij uiteraard absoluut niet gelovig zijn).....
Wij mogen wel versieren zolang we niet met plakband of ijzerdraad gaan werken want dat kan de stoelen beschadigen. Mss kan je met tule een strikje rond de stoelen binden? Dat is ook nog eens goedkoper.
Bij mijn ouders mochten er ook geen bloemen etc in de kerk hangen, want de priester zei: 'de kerk is al versierd met bloemen'.Bloemblaadjes gooien mag bij ons ook enkel buiten, dat snap ik nog wel, anders moet iemand dat allemaal opkuisen :)
wat je kunt vragen is dat je op de rode loper kleine staanders moogt plaatsen om het krullen en schuiven van de rode loper tegen te gaan. Daar kan je dan bloemen op binden.
@ Sylvie : er is in de kerk geen rode loper aanwezig. En we gaan er zelf ook geen bestellen. :) Dus dat gaat ook niet, al vond ik het wel een origineel idee ! :D