Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lijstjes benodigheden

25-3-2012 23:24:03
Hallo!

Met nog 5 dagen op de teller begint het heel erg te kriebelen! Ik kan het bijna niet geloven dat we onze laatste dagen als ongetrouwd koppel meemaken ;)!
Nu ben ik druk bezig met lijstje te maken. Alle dingen die ik niet mag vergeten schrijf ik snel op.
Maar nu was ik bezig met lijstjes met benodigdheden voor kerk/stadhuis/zaal.
Om ervoor te zorgen dat ik zeker niets over het hoofd zie, vraag ik jullie tips :).

Dit staat er al op:
- Kerk: ringen, ringenkussentje, bolderkar voor de bruidskindjes, cd met liedjes, zelfgeschreven trouwbelofte
- Zaal: cd met openingsdans en liedje om aan tafel te gaan, 'speech', cadeautjes voor ouders/getuigen/...
- Stadhuis: ?

Bedankt voor de hulp!
Groetjes, Joke

Joke
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1075

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 8:10:17

Hey
Misschien nog de misboekjes voor in de kerk, bruidskaars, eventuele versiering.
Groetjes

Elke
19-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 8:47:08

Hey Joke,
Misschien nog een nood-tasje met make-up, pleisters, asperines etc...
Andere, makkelijke schoenen?
Gastenboek voor in de zaal?

Geniet van je laatste voorbereidingsdagen en van de grote dag zelf!!
We zien jullie zaterdag !
Groetjes
Elke (en Geert)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-3-2012 9:38:52

Bedankjes, tafelindeling, gastenboek, enveloppendoos

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 9:45:13

stadhuis ! I.D kaart !!!!!!! heel belangrijk trouwboekje
de enveloppes met geld voor de dingen die de dag zelf worden betaald is gemakkelijk als het al verdeeld is
sluitspellen indien er iets scheurt of loskomt of natuurlijk de traditionele naald en draad
anti vlekken spray zeker met kindjes in de buurt :) , deo

kerk : is te zien welke viering je hebt maar anders heb je wat klein geld nodig ,normaal houd je huby to be dit bij voor jou.
kinder bedankjes (indien je dit doet natuurlijk)
zakdoekje

Joke
31-3-2012
 Meld misbruik26-3-2012 21:43:01

Amai! Wat zou ik doen zonder dit forum ;)!
Bedankt!
De lijstjes zijn aangevuld!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...