Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke week achter de rug

26-3-2012 8:58:35
Hey iedereen,

vorige week stonden er een paar leuke dingen ivm de trouw op het programma. Woensdag ben ik met mijn mama en mijn zus naar Deinze gegaan voor de 1ste pas van mijn kleedje. Schoenen en lingerie waren al gekocht en gaan prima onder het kleed. Toen ik het aanhad was ik opnieuw heel blij met mijn keuze. Het staat me echt. Het kleed moet wel nog wat ingenomen worden, aangezien ik de laatste maanden wel wat kilo's ben kwijtgeraakt. Fijn dat je dat ook kan zien in mijn kleedje.

Mijn zus heeft in dezelfde winkel (bruidscouture Elena) dan ook haar suitekleed gevonden. Ook heel mooi. Nu enkel mijn vader nog in een nieuw kostuum steken en we zijn klaar. (Mijn toekomstige vrouw en haar ouders zijn ook al helemaal uitgedost).

Vrijdag zijn onze uitnodigingen van Cartarosa dan gearriveerd. We zijn heel tevreden over de service daar, alles piekfijn in orde en op tijd. Echt super! Vrijdagavond hebben we de hele avond geschreven en enveloppen gevouwd, maar alles is af. Enkele uitnodigingen zijn al afgegeven.

Vandaag is het nog exact twee maanden tot de trouw, maar woensdag vertrek ik met de school (ik geef les in het middelbaar) op Italiëreis om er te gidsen, dat belooft dus heel vermoeiend te worden.

x Sarah

Sarah
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 758

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 9:16:54

Leuk :-) Mijn eerste pas komt er ook binnekort aan.. Spannend he?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...