Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie...

26-3-2012 11:25:43
Hoe gaan we dat hier aanpakken???

Ben men bruidslingerie gaan ophalen. Zeer schoon, den "Theo" uit de bruidscollectie van Marie-Jo L' Aventure.
Heb gekozen voor de corrigerende slip. (mijn allereerste...)
'k dacht eerst dak er ni in paste, maar die verkoopster zei da da helemaal normaal is en da ge uw eigen hier echt in moet wringen totdat ge boven uw billen zijt en dan gaat het beter...
Mooi resultaat wel hoor...eens ik erin zat...
Maar nu, de praktische kant... ik zie mij mezelf hier niet inwringen telkens ik naar toilet zou gaan, en wat als de huwelijksnacht geconsumeerd wordt.... da duurt wel ff voorda je da terug uit hebt...

dus graag tips??? of hoe pakken we da hier aan?

Ilse
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1061

Elise
18-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:00:14

ik zou er wel effe op letten dat je nog kunt ademhalen :-)
je moet ook nog wat prettig in je vel zitten he..
eventueel toch eens maatje groter overwegen?

succes ermee!

groetjes,
Elise

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:06:27

haha, eenmaal erin is er geen enkel probleem hoor! tis enkel het aan- en uitdoen waar ik tegenop zie ...

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:16:33

Ik wil ook graag iets figuurcorrigerends aandoen, dus een broekje zeg dat dan iets hoger doorloopt tot de taille.
En ik zat daar dus van de week ook ineens aan te denken; hoe ga ik dat in vredesnaam doen wanneer ik naar de wc moet!
Ik ben er nog altijd niet uit :-)
Kan toch moeilijk iedere keer het kleed uit doen he :-)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 13:15:39

Ik heb met mijn beste vriendin afgesproken dat zij mee gaat om te helpen :) desnoods elke keer het kleed uit, correctiebroek uit, pipi doen en alles teurg aan :)
met het kleed dat ik heb, is dit héél goed mogelijk! kan mij voorstellen dat dat niet voor iedereen zo gemakkelijk is :)

Andere optie is dat mijn vriendin helpt met mijn kleed omhoog te houden (de rok) terwijl ik pipi doe :)

Mijn beste vriendin en ik hebben op dat gebied alles van mekaar wel al gezien en meegemaakt, dus is er geen gêne om haar mee te vragen om mij te helpen!!

integendeel, dat gaat geweldig grappige taferelen opleveren!

Elise
18-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 13:19:34

nog een tip: probeer die correctieslip vooraf.. sommigen hebben de neiging om op te rollen.. niet handig en dat ga je ook zien onder je jurk

veel succes verder en niet te lang wachten om naar de wc te gaan :-)

elise

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik26-3-2012 13:28:16

Hey Ilse,

Met hoe je met zo'n slip moet omgaan kan ik je niet helpen.
Maar ik wou even zeggen dat ik ook voor den 'Theo' gekozen heb :-)
(Hij zit fantastisch hé?) Veel succes ermee!
Groetjes
Elien

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 13:59:51

Dat oprollen waarvan Elise spreekt heb ik ook al gehad, maar voor de trouw heb ik er ook één van Marie Jo en die doet dat gelukkig niet, er zit zo een strip vanboven aan de binnenkant waardoor alles op zijn plaats blijft. Nu moet ik wel zeggen, het is wat wringen, maar ik kan die toch aan en uit doen zonder al te veel problemen...
Misschien een paar keer oefenen op voorhand? :)

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 14:40:43

En voor de huwelijksnacht... gewoon een schaar naast het bed klaarleggen

Ik ga binnenkort ook eens zien voor lingerie en zou ook zo'n slipje willen maar dat ik ook één van de redenen waarom ik twijfel.
Groetjes!

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik26-3-2012 14:51:55

Dames, ik ben er over aan het denken om me ook zo een slip aan te kopen.
Maar waar ken je hiervoor het beste terecht?

groetjes

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 15:50:18

zo wat alle lingeriewinkels...

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 16:34:12

Ik heb zelf al zo'n slip voor onder kleedjes aan te doen met ook nog korte pijpjes aan. Heb ze gekocht bij Veritas. Heel erg tevreden van, heel goede uitleg gekregen van de mevrouw van de winkel.

Tot voor kort trok ik zo altijd mijn plan, maar tegenwoordig durf ik meer en meer uitleg te vragen aan de verkoopsters en dat is al een paar keer heel goed uitgedraaid (vaak iets anders mee dan wat ik zelf zou gekozen hebben, en heel erg tevreden van de aankoop)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik26-3-2012 16:40:02

welke heb je juist aangekocht Emy? ik heb er nu eentje van sloggy, maar twordt een beetje te groot :) (hoera voor mezelf) dus binnenkort moet ik een nieuwe gaan zoeken, eventueel voor onder mijn trouwkleed...

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 16:51:14

Het is een broekje van Insua:
http://www.veritas.eu/shapewear.aspx?gclid=CITr9KXnhK8CFYOFDgodgF8C0Q

Ik denk dat het om de 3de foto gaat rechts op de pagina
komt tot net onder mijn BH bij mij, en tot een beetje boven mijn knie.

Heb er 24.95€ voor betaald.

Ik moet wel zeggen dat ik het nu 2 keer in de machine gewassen heb, en het durft toch al wel eens naar beneden krullen vanboven... Hier staat er wel bij dat je het met de hand moet wassen...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 18:51:54

Hey Ilse,

Ik ga volgende zaterdag op lingeriejacht (dringend want ergens binnen dit en een maand eerste pas) en het zal wsl ook Marie-Jo worden.
Bijna al mijn BH's zijn van dat merk, dus ik zal mijn goesting wel vinden tss de trouwcollectie ook denk ik!
Ik heb ook al gedacht aan zo een corrigerende slip met eventueel hogere taille en idd het vraagteken bij het toiletbezoek :-)!
Ik denk best elke keer de slip uitdoen en naar t schijnt omgekeerd opt toilet gaan zitten en kleed opheffen...wordt een gedoe! Maar mijn getuige zal ook elke keer meegaan om te helpen denk ik...

groetjes!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik27-3-2012 11:24:01

Wel... dit is misschien een oplossing voor als je gewoon moet plassen.
Ik pas dat soms toe als ik een nat badpak aan heb (ook heel lastig om snel aan en uit te doen).
Je gaat op het toilet gaat zitten met slip aan, maar dan trek je de slip een beetje opzij (vb aan de binnenkant van je linkerbeen vastnemen en dan tot tegen rechterbeen trekken).
Dit vraagt wel wat oefening, maar je zal zien dat het best wel handig is.
Misschien een idee als je met zo'n spannende moeilijke figuurslip zit?

Je moet blijkbaar ook achterstevoren op het toilet gaan zitten met een trouwkleed aan...
Zodat je met je gezicht naar de muur zit, dan kan je jurk/rok gewoon naar beneden blijven hangen over de wc-pot.

Allemaal niet zo evident, maar ja, dat hebben we er wel voor over, he? :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...