Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pakketje met de post

26-3-2012 11:48:51
Hallooo,,
weer wil ik mijn dubbele vreugde even delen.
Ik heb net zoals mijn tiara, mijn kousenbandje ook via Ebay besteld.
Het is vorige week woensdag besteld en vandaag toe gekomen.
Ziet er mooi uit, volledig zoals ik me voorstelde op hun site.
Dus ik blij !!
maar daarbij ook nog eens goed uitgespaard. Dit kostte me 2,95 pond (artikel + verzending) = +/- 3,70 euro.
Op de site van trouwartikelen vond ik identiek dezelfde (wel duo setje: 2 voor 19,95eur + 9,95eur verzendkosten).
Dus ik voel me toch nog es 'winnaar' erbij
whoehoew

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 629

stephanie
13-4-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:05:11

Hey, dat is nu eens super goed nieuws en geld uitgespaard dat je aan iets anders kan besteden.
Ik ga ook altijd eens op verschillende site kijken en vergelijken.
Nooit niet het eerste pakken wat je ziet.

An
18-8-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:13:16

Neeje, das echt... ik ben ook al van begin dit jaar alles aan t vergelijken.

uiteindelijk komt het (bijna) allemaal van china ofzo hé..
Daarom dat ik de prijzen op online trouw sites redelijk prijzig vind.
+ verzendkosten zijn meestal hoger omdat ze via TNT leveren..
Via Ebay gaat het meerendeel gewoon via brievenbuspost en spaar je zo op de verzendkosten weer uit.
Alle beetjes helpen zeker hihi :-)
maarnee, tis gewoon zonde dat je ergens er zoveel voor betaald als je ze goedkoper op internet vind
Ik ben alllesinds al 2x positief verrast geweest.

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:33:07

Mijn tiara komt ook van op ebay en voor een deftig bedrag. Ik kan niet vergelijken met een dure tiara, maar ik ben zeker tevreden.

Tegenwoordig kijk ik dikwijls op Ebay. Zeker als je iets besteld in Azië kan het zeer voordelig uitkomen. (weet niet hoe die mannen dat daar doen).

Mijn vriend zijn das en manchetknopen zijn ook besteld via Ebay en de kwaliteit is echt super.

Vroeger zou ik daar allemaal weigerachtig tegenover gestaan hebben, maar mijn mening is al serieus veranderd.

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:35:11

Oja, mijn hoepelrok komt ook van op ebay, gekocht voor een appel en een ei in vergelijking met de winkel.

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik26-3-2012 14:04:36

Ik had nog niet gekeken via Ebay hiervoor. Goeie tip (al meteen 'ns aan het rondsnuffelen )!
Bedankt dames!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...