Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 17 daagjes 12 u en 3 min

26-3-2012 12:01:58
Hey bruidjes,

We hebbe nog maar 17 daagjes tegaan tot aan de grote dag.
We hadden nog super veel te doen zoals een fotograaf en locaties voor foto's, hapjes enz...
Ik dacht dat er nooit een einde aan kwam en we hebbe nochtans maar gewoon een trouwdrink en niet echt een feest.
Maar met 4 kleine kindjes is het toch al een beetje moeilijk van alles te regelen want die moeten ook optijd klaar geraken.
Vandaag is daar een grote verandering in gekomen mijn papa belde ineens dat hij een traiteur ging bestellen voor koud buffet een fotograaf had gevonden dat mooie locaties kenden en zou komen helpen met de kindjes klaar te maken samen met men vriend zodat ik en men stiefmoeder mij kunnen klaarmaken.
Had nooit niet gedacht dat als je 4jaar en half ruzie hebt met je papa en ineens nog maar 4 weken terug in contact komt dat hij dit allemaal ging doen.
Heb het echt wel getroffen met zo'n papa en stiefmama dat een beetje mijn 2de moeder is geworden ook.
Zo dat moest eventjes van men hart kan wel een serieuze vreugdesprong maken :-)

stephanie
13-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 377

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-3-2012 20:07:02

Hey Stephanie!
Wat leuk dat 't zo goed gaat met je papa en je (stief)mama! Het geeft toch een goed gevoel he als je ouders je steunen en helpen waar ze kunnen!
Nog even en je grote dag is er..geniet nog even van je voorbereidingen en wij verwachten uiteraard achteraf een verslagje van je grote dag!!! :)

Veel succes!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik27-3-2012 16:49:08

Hey,

Supper.... hier is het tevens aftellen...

wij trouwen de dag na u...

alvast heel veel geluk en geniet vollop van jullie dag.

Veel groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...