Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

super dag, super feest!

26-3-2012 20:17:04
dag bruidjes en gommetjes hier volgt den verslagje van onze dag. Toen ze wakker werden zagen we al dat het niet meer stuk kon zo een prachtig weer. Om 8u was de kapster er al die mijn haar super mooi opgestoken had zeker aan de complimenten te horen :-) Om 9u30 was de make up aan de beurt en al snel was het tijd om mijn jurk aan te doen waardoor ik niet meer naar beneden kon en mijn nieuwsgierigheid nog groter werd. Mr geen tijd om te treuzelen want daar was de fotograaf al. En al gsauw was de moment er al om nr beneden te gaan. Eens beneden waren de eerste blije gezichten al te zien mr nog geen toekomstige te bespeuren. Mr nog geen 2min later stond hij al aan de deur met mijn prachtig boeket. Uiteindelijk zijn het fuschia roze gerbera's geworden. Dan zijn we nr gemeentehuis en kerk gegaan. Waar alles super verlopen is. Dan zijn we nr onze zaal gegaan waar we super lekker en veel gegeten hebben en den leuk feestje hebben gebouwd. We hadden echt den super dj (dj dirk van all music) ondanks het moeilijke publiek heeft hij super gedraait. Ook vr de vele kids was er muziek voorzien. Echt een dj om aan te raden! Het was echt een super mooie dag, om nooit meer te vergeten de dag was om gevlogen. Ik zou hem zo nog is willen overdoen. Aan al die nog moeten trouwen, geniet ervan! Wendy en nico 24 maart 2012

wendy
24-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1679

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 20:28:22

Hoi Wendy en Nico!!

Zo te lezen hebben jullie inderdaad genoten en geniet je er nu nog van

Jullie hadden in ieder geval schitterend weer hé..

Nog een dikke proficiat en geniet van jullie leventje als "man en vrouw"!!

P.S. Foto's mag ook altijd hé,kunnen wij toekomstige bruidjes nog wat inspiratie opdoen

Groetjes,
Nancy

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik26-3-2012 20:46:01

proficiat in ieder geval, hoop dat bij ons ook alles vlekkeloos mag verlopen;)
dat weer heb je natuurlijk niet voor te kiezen maar wie wil er nu geen zon op hun huwelijk;) zal al blij zijn als het niet regent op onze dag. geniet van jullie getrouwd leven

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik26-3-2012 21:03:31

Echt leuk om te lezen! Veel succes samen en ik denk dat we allemaal uitkijken naar de foto's Geniet van de witte broodsweken, hé.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 7:46:38

Leuk om te lezen dat je een super dag had! En inderdaad het weer kon niet beter super! We zullen ook een kaarsje branden om zo'n weer te krijgen op onze dag.
Geniet van jullie getrouwd leven!
Wel benieuwd naar foto's

groetjes!

Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik27-3-2012 9:30:37

Van harte proficiat met jullie huwelijk,
als ik dat zo lees, krijg ik heeeeeeeeel veel kriebels in mijn buik !
Je hebt echt schitterend weer gehad he, super!
Geniet nu maar samen, van het leven als man en vrouw ;)!
Ben reuzebenieuwd naar de foto's!

Groetjes

wendy
24-3-2012
 Meld misbruik27-3-2012 14:15:24

hoi iedereen foto's gaan zeker volgen. Van zodra ik ze heb plaats ik ze hier. Aan al die nog moeten trouwen wens ik zeker ook zo een mooi weer toe. Nu nog wat na genieten groetjes.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik28-3-2012 18:54:14

Hey,

Super dat je zo genoten hebt!!

Echt heel veel geluk samen en heel veel groetjes

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info