Terug naar overzicht
Hoi Wendy en Nico!!Zo te lezen hebben jullie inderdaad genoten en geniet je er nu nog van Jullie hadden in ieder geval schitterend weer hé..Nog een dikke proficiat en geniet van jullie leventje als "man en vrouw"!!P.S. Foto's mag ook altijd hé,kunnen wij toekomstige bruidjes nog wat inspiratie opdoen Groetjes,Nancy
proficiat in ieder geval, hoop dat bij ons ook alles vlekkeloos mag verlopen;)dat weer heb je natuurlijk niet voor te kiezen maar wie wil er nu geen zon op hun huwelijk;) zal al blij zijn als het niet regent op onze dag. geniet van jullie getrouwd leven
Echt leuk om te lezen! Veel succes samen en ik denk dat we allemaal uitkijken naar de foto's Geniet van de witte broodsweken, hé.
Leuk om te lezen dat je een super dag had! En inderdaad het weer kon niet beter super! We zullen ook een kaarsje branden om zo'n weer te krijgen op onze dag.Geniet van jullie getrouwd leven!Wel benieuwd naar foto's groetjes!
Van harte proficiat met jullie huwelijk,als ik dat zo lees, krijg ik heeeeeeeeel veel kriebels in mijn buik !Je hebt echt schitterend weer gehad he, super!Geniet nu maar samen, van het leven als man en vrouw ;)!Ben reuzebenieuwd naar de foto's!Groetjes
hoi iedereen foto's gaan zeker volgen. Van zodra ik ze heb plaats ik ze hier. Aan al die nog moeten trouwen wens ik zeker ook zo een mooi weer toe. Nu nog wat na genieten groetjes.
Hey,Super dat je zo genoten hebt!!Echt heel veel geluk samen en heel veel groetjesEllen