Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zilveren trouwringen collectie van Wim Meeussen

26-3-2012 21:47:12
Hallo iedereen,
Is er hier iemand die weet in wat voor prijsklasse de zilveren collectie van Wim Meeussen? Heb een ring gezien op zijn site waar ik helemaal weg van ben! Wie kan mij helpen????

Groetjes Kelly

Kelly
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1189

Kelly
22-9-2012
 Meld misbruik26-3-2012 21:49:34

in welke prijsklasse ze vallen bedoelde ik natuurlijk

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 7:51:09

Hallo Kelly,
Ik dacht dat dit rond de 600 euro was per ring...Maar natuurlijk zal dit afhangen van verschillende factoren : hoeveel stenen, zelf mee gemaakt of niet...

Groetjes
Leen

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik27-3-2012 9:05:11

Hey Kelly,

Anders moet je effe de referentie naar hem mailen dan krijg je vrijblijvend de prijs.
Ze zijn er heel vriendelijk.

Groetjes
Joeri

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik27-3-2012 10:24:45

oei, de zilveren zijn helemaal allemaal zo duur niet hoor !
maar zoals Joeri zegt, gewoon een mailtje sturen naar het adres dat op de website staat, met de vraag naar een prijslijst van zijn trouwringen, zowel goud als zilver heb je dat heel snel !!

Kelly
22-9-2012
 Meld misbruik29-3-2012 12:02:59

Hoi hoi,
Mercikes voor jullie reacties, heb idd een mailtje gestuurd en heb er vrijwel direct een hééél vriendelijk antwoord gekregen + een prijslijst! Daarom alleen al zou ik er gaan!
Groetjes Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...