Terug naar overzicht
Kapsalon Linea hair en beauty in Edegem is niet zo ver, maar een 10 min van Duffel.Deze doen zeer veel bruidskapsel en doen meestal vroeger open zelfs om 7.00u denk ik voor bruidskapsel. Hun kapsels zijn zeer mooi!!!Tel:30/440.30.22 over de basiliek in Edegem.Groetjes Carry
Ik heb hun ook geboekt voor mijn kapsel en makeup en zijn inderdaad bereid om vroeger open te doen en om zelfs aan huis te komen. Ik heb binnenkort pas mijn proefkapsel en makeup en kan dan pas vertellen hoe het is meegevallen. MAar ik heb toch al zeer veel positieve reacties over hun gehoord.groetjes, Ellen
Hey Vanessa,Ik ben voor mijn kapsel naar Hair and Beauty World in Rumst geweest en ik was er erg tevreden (ze hebben zeer veel tijd besteed aan het proefkapsel, echt vanalles uitgeprobeerd en de dag zelf was het echt perfect en het bleef de hele dag mooi op zijn plaats : Sandy was de kapster). Normaal werken ze niet op afspraak, voor een trouw wel. En ze doen ook speciaal vroeger open hoor : ik zat er al om 7 u 's morgens ! Groetjes,Gert