Terug naar overzicht
Wij hebben hetzelfde aan de hand voor een neefje.We dachten aan een tekst van Toon Hermans. Deze heeft mooie gedichtjes over liefde/samenzijn die niet al te lang en te moeilijk zijn.Ik denk dat er ergens op het forum hier al topics over zijn waar je wat info kan opdoen.
Hey Stephanie en Jan,Er is hier inderdaad eens een topic over geweest. Er bestaat een mooie tekst voor kindjes: Saartje zoekt de liefde. Het is een verhaaltje dat wel wat langer is, maar ontzettend gepast voor een huwelijk:http://www.robbyensara.sameninhethuwelijksbootje.nl/bru... GroetjesMelissa
misschien een apart idee maar een keertje een kinder boekenwinkel binnenstappen en een verhaaltje zoeken over de liefde, er bestaan vrij veel boekjes daarover. eventueel aan een verkoopster vragen
Hey,Het verhaal van saartje is wel leuk, maar lijkt me toch te lang voor een kind van acht hoor. Ga een halve dag naar de bib, pluis daar alle gedichtenboeken uit en ik weet zeker dat je wel iets vindt.Ze hebben ook dikwijls gedichten voor kinderen enzovoort.Suc6 ermee!
Het verhaal: Raad eens hoeveel ik van je hou! Vind je in boekvorm in de kinders deling van De Standaard.
Hey Jules heeft ook een héél mooie boek, 'houden van'.Is een beetje zoals het verhaaltje van Saartje maar dan echt uit een kindermond.. Zo een boekje kan je ook kopen in de standaard en is misschien leuk om haar dan een Jules poppetje cadeau te geven :-) Veel succes nog!
Hallo,Vorig jaar op een trouw waren twee kindjes het tekstje van hazeltje 'raad eens hoeveel ik van je hou' aan het voorlezen.En dit was super leuk.Het is wel een redelijk lang tekstje.Maar wel tof.Mvg,Caroline