Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele geschenken voor getuigen en ouders

27-3-2012 13:11:41
Dag iedereen

Op 6 juli trouwen wij, het komt steeds dichter.
We zijn dus ook druk aan het denken over leuke en orginele cadeaus voor:
- onze getuigen
- onze ouders

Hebben jullie ideeën?

Groeten
Vickie

Vickie

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 3023

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 13:18:54

Hoi! Onze ouders krijgen de dag zelf een foto van de fotoschoot en aan onze getuigen geven wij een gepersonaliseerde kaars die we dan mooi verpakken, gaan deze bestellen bij de kaarsengieterij.
http://www.dekaarsengieterij.be/

Je moet er maar eens naar kijken, mooie dingen hoor.

Groetjes Elke

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-3-2012 13:47:29

geven jullie dan nog bloemen ook aan de mama's ? mijn florist vroeg naar de bloemen en ik was wat perplex want op het moment dat ik nee zei , zei mijn ventje tuurlijk . Ik had ook meer aan een cadeau gedacht ipv bloemen die verwelken hummmmmm

Vickie

Meld misbruik27-3-2012 15:23:34

Hey dames, merci voor de tips!

Tima, ik ben niet van plan bloemen te geven aan de ouders. Een cadeau lijkt me blijvender...

Vrienden van ons gaven aan de getuigen een soort van bongo-bon met de keuze uit een aantal activiteiten samen: brunch, dagje shoppen, ... - ook leuk idee lijkt me...

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik27-3-2012 16:20:30

Hey!
Wat dacht je hiervan: wij denken eraan om onze ouders en getuigen een nostalgische viewmaster te geven met foto's van de trouw en 1 foto waar wij samen met hun op staan.
(elke viewmaster heeft dan zijn eigen foto, vb. voor ouders; eentje met ouders en ons, zelfde voor onze getuigen,...)

xxx

Vickie

Meld misbruik28-3-2012 8:52:44

Dat klinkt als een heel leuk idee!
Hebben jullie de details al kunnen opzoeken?
Bvb waar koop je zo'n viewmasters?

Als je daar gegevens over hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes
Vickie

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik28-3-2012 14:17:08

Hallo,
Wij hebben hier onze bedankjes gekocht:

www.brianto.be

We zijn er zelf zeer tevreden over.

Voor ouders hebben we de cadeaudoos met fles cava en twee gegraveerde glazen gekocht.

en voor de getuigen en broer hebben we fles cava in houten kist gekocht, in de kist hebben we onze namen laten graveren.

Wij vonden het super.

't is maar een idee hé :)

Groetjes,

Caroline

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik28-3-2012 14:50:36

Brianto, is inderdaad zeer goed.
Wij hebben daar pennen gekocht in een houten doosje. Deze waren beide gegraveerd.
Dit hebben we aan de getuigen gegeven samen met een gedichtje om hen te vragen of ze getuigen wilden zijn.
Ze waren er beiden zeer gelukkig mee.
Ook een snelle en vlotte levering na betaling.

Als ik ooit nog een cadeautje wil dat gegraveerd is ofzo, zal ik zeker nog eens piepen of er iets tussen zit

Els
26-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 11:00:12

Hallo,

Het idee van de viewmaster vind ik ook super! waar kan je deze kopen en hoe steek je daar dan je eigen foto's in?

Bedankt!
Els

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik30-4-2012 11:04:50

Hey!

De viewmaster heb ik al op enkele websites gezien, maar de goedkoopste zijn nog altijd de gewone viewmasters die je in de speelgoedwinkel haalt (de gewone rode vind je in de speelgoedwinkel, je kan de viewmaster ook personaliseren tegen een redelijke prijs: 70 euro) . Het enige dat je dan nog moet doen is je slide maken, de website is me even ontglipt, maar ik heb ze thuis op de pc wel staan. Als ik thuis kom zal ik direct de link doorsturen.
xxx

Els
26-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 11:57:41

Hey Siege, dank je wel!

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik1-5-2012 14:28:26

Hallo iedereen, sorry voor de late reactie! Ik ben er niet meer toe gekomen om achter de pc te zitten aangezien ik met twee zieken zit (ventje ziek en zoontje heeft enorm last van zijn doorkomende tandjes).

Ik heb nog eens gekeken en de website die ik had was blijkbaar toch niet wat ik dacht (leek een beetje louche!). Ik ben opnieuw gaan zoeken en dit heb ik gevonden:

http://www.viewmasterqueen.com/foto3d/custom-viewmaster-reels.pdf

Hier staat uitleg + prijzen en tot welke website je moet richten om te bestellen.

Groetjes! xxx

Els
26-5-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:05:51

Dag Siege,

Ik wou nog even laten weten dat ik via de website hierboven een viewmaster en 2 gepersonaliseerde schijven heb besteld. Het pakje is vandaag toegekomen en het ziet er allemaal schitterend uit! De service was ook echt uitstekend (vlotte bestelling, geen misverstanden, snelle levering en heel correcte communicatie).

Zeker een aanrader dus! Nog eens bedankt voor de super tip :-)

Groetjes,
Els

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik24-5-2012 9:11:57

Oh wat leuk om te horen!

Ik was nog wat op zoek naar websites, maar aangezien het zo goed verlopen is, ga ik er gewoon voor gaan!

Thx voor de feedback Els!
x

Vickie

Meld misbruik2-6-2012 21:09:24

Hey iedereen

Wij zijn uiteindelijk voor iets helemaal anders gegaan.

Voor onze getuigen een soort van messafe in a bottle via flessenpost.nl.
Daar konden we onze eigen fles, vulling enz kiezen met daarin een brief waarin we hen elk een persoonlijk cadeau geven.

Voor de ouders een mooie kaars met een leuke spreuk. Voor de mensen van antwerpen, gevonden samen met onze huwelijkskaars bij Maghis in Viersel, superleuk winkeltje!

Veel succes allemaal

Groetjes
Vickie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...