Terug naar overzicht
Toffe ideetjes. Vooral snoeppotje, vedette & jenever vind ik heel leuk.Laat dan zeker 'ns weten wat het geworden is!
Leuke ideetjes.Gastendoekje, concertlichtje en lipgloss/nagellak zou ik waarschijnlijk nooit gebruiken en niet meenemen. Vind dat minder leuke bedankjes. Mini-jeneverflesjes zouden voor mij ook afvallen, want dat is maar zo... mini.Heeft je vriend al over veel dingen meebeslist? Die van mij laat mij véél dingen kiezen, dus als er dan eens iets is dat hij graag wil, geef ik hem daarin meestal wel zijn goesting. Trouwens, drinken alleen mannen Vedett? Ik vind de combinatie Vedett en Breezer wel leuk.Snoeppotje of cactus, of theelichtje, vind ik zelf de leukste. Die zou ik zeker meenemen en een leuk plaatsje geven (maar eigenlijk liever zonder sticker).
HoiIk ben vorig weekend naar een trouwfeest geweest en daar stond een hele tafel vol met kleine martini brut flesjes, met een kaartje aan met de datum, de namen van het bruispaar en bedankt voor het komen. Die flesjes zijn heel mooi en zeker in zijn geheel, ik vond dit zeer geslaagd, we hebbe de ochtend na het feest, onze 2 flesjes opgedronken tijdens ons ontbijt! Ohja die flesjes zijn verkrijgbaar in colruyt!met de gouden verpakking,mooi hoor, groetjes silke wie weet heb je er iets aan! doei
wij gaan voor de snoeppotje, dus dat vind ik sowieso de beste optie :)Het theelichtje vind ik ook wel leuk, Ik zou ook niet voor de sticker gaan, eerder proberen om er een lintje aan te hangen ofzo...
@ eline : tventje laat het aan mij over en idd als hij dan iets wil geef ik ook toe . Het vedette bier vind ik ook leuk maar wel iets dat je /pers moet geven terwijl bvb mijn vetplantje die +- om het zelfste bedrag zou komen / koppel daar wringt voor mij een beetje het schoentje denk ik ja en bier voor de mannen kdenk dat ik dit gewoon niet associeer met vrouwen omdat in mijn dichte vriendenkring en ook familie de vrouwen geen bier drinken hoogstens een rodenbach of zo maar je hebt gelijk de vrouwen opt werk lusten ook wel een fris biertje@ slike : leuk ideetje ok sticker is dus al uit waar dit forum al niet goed voor is
ik zou voor bacardi en vedet gaan, lijkt me leuke combinatie, of eventueel met snoeppotje (voor de niet drinkers, moetsen die er zijn?)voorzie je iets per persoon, want velen nemen snel iets meegroetjes
Hey,Wij hebben zelf voor de Vedett flesjes gekozen... Normaal gingen we dit enkel voor de mannen nemen en voor de vrouwen kriek, maar dat leek ons teveel werk.Wij hebben vorige week onze Vedett flesjes mogen afhalen en ik vind het echt heel tof. We hebben ze nu in een doorschijnend zakje gestoken en nu nog een paars (is ons themakleur) lintje aan en ze zijn klaar. We hebben op de foto al Bedankt en onze namen gezet, zodat we geen kaartjes aan de zakjes moeten hangen.Groetjes Anneken
Ik ben ooit naar een feesje geweest waar het vedette team bij ingang stond als ontvangst en van iedereen een foto nam. Bij het einde van het feestje stond uw eigen vedet met persoonlijke foto klaar, dat was super leuk!die staat nog steeds bij mij in keuken te pronken als herinnering van die leuke avond! groetjes
kdenk niet dat het team naar een huwelijksfeest komt maar das toch wel tof .Nog eens met ventje erover gepraat en hij vind de bacardi niet gaan want hij ziet de oudere mensen alsook ons ouders er niet veel mee zijn hij zou liever opteren voor het plantje hmmm toch nog eens goed moeten over nadenken vrees ik
Hallo Ann . Hoe ben je aan die Vedett flesjes aan geraakt ?Groetjes Martine
Gewoon via hun website een foto uploaden en dan verdere instructies volgen. De week nadien kan je er al omgaan.Makkelijk, snel en ik vind ze echt wel tof. We hebben ze juist nog in een zakje gestoken met een lintje eraan.Groetjes