Terug naar overzicht
Ocharme! Ik heb echt met je te doen!Lucht waarschijnlijk wel op om dit even er allemaal uit te gooien.Je kan ze jammer genoeg niet kiezen die schoonfamilie.Wel erg dat het zo moet lopen, het kan veel simpeler als ze wat water bij hun wijn doen.Weet eigenlijk niet goed wat zeggen voor de rest.
Schoonfamilie inderdaad! Ik heb een tijd geleden ook al eens goed geklaagd over mijn ervaringen met mijn schoonmoeder. Het begon al met het feit dat ze mijn vriend had afgeraden om te trouwen... Dus dan kan je al niet veel positiviteit verwachten, hé. Ze vraagt nooit iets over de trouw en ze is nog niet begonnen met de zoektocht naar suitekledij. Het is daar allemaal nog te vroeg voor... Ik denk gewoon dat de schoonmoeders het moeilijk hebben met het "afgeven" van hun zoon en dan al zeker als ze wat verder uit elkaar gaan wonen. En de schoonzus zal misschien wat jaloers zijn. Ik acht mijn schoonzus (vriendin van mijn broer) ook nog tot zoiets in staat. Daarom dat ik haar zo weinig mogelijk iets vertel over hoe ik er zal uitzien. Niet teveel van aantrekken en je conclusies trekken.