Terug naar overzicht
http://www.trouwposter.nl./ Ziezo, dit lijkt me wat voor jou! ;)
carta rosa. be die hebben filmposters als uitnodigingen groetjes
Maak deze zelf in word ! En laat deze bij de drukker in poster formaat afdrukken, komt je voordelig uit. Ik heb dvd's als uitnodiging en heb de 'flap' zelf gemaakt in word en iedereen vind ze super mooi :)Dus laat je volledig gaan ;-)
Kim, hoe heb je dat gedaan om uitnodigingen op DVD te zetten? Dat komt toch heel duur uit, niet? KLinkt wel heel leuk.Zou het wel graag eens zien, maar dat is een beetje moeilijk he ;-)
@Ine :Zal hier eventjes reageren. Mijn uitnodigingen kwamen totaal niet duur uit hoor.Ik heb over de 100 lege dvd doosjes gekregen van kennissen, dus dat was al een kost minder, maar in Antwerpen had ik een winkeltje gevonden waar je super goedkoop aan lege doosjes geraakt, het had mij anders 30eur gekost dus valt nog goed mee hé.Het 'papiertje' met info van de film op dat er normaal insteekt heb ik zelf in word gemaakt, dit kan ik je altijd doormailen natuurlijk. Deze heb ik laten afdrukken in een winkeltje achter de hoek, voor 130 uitnodigingen was het 55eur. (ik had mij natuurlijk weer mistelt dus heb er veel te veel, anders was het goedkoper geweest)En dan heb ik bij vistaprint kaartjes laten maken met een gedichtje dat we liever centjes krijgen als cado. + voor de mensen van het avondfeest heb ik een kaartje laten maken met een gedichtje dat er een dessertenbuffet aanwezig zal zijn.Ik heb dus eigenlijk ong. 100eur kwijt voor mijn uitnodigingen. En dit kwam echt veel voordeliger uit dan uitnodigingen bij de drukker. + de reacties zijn super tof want ben de eerste in de familie die een dvd doosje heeft.Achteraf zetten we foto's op een cd'tje/dvd'tje en geven we die af als bedankje en zo is hun doosje gevuld :)
Het is super origineel maar lijkt me ook wel heel erg moeilijk om het allemaal te maken! Daar kruipt toch heel veel tijd in, niet?Wij weten nog niet wat we gaan doen, we willen toch graag met een foto werken, maar hoe of wat ... nog geen idee! Heb het gevoel dat er nog zoveel moet geregeld worden ... zucht....
Dat word-documentje maken heeft me een avondje tijd gekocht. En dan het formaat snijden voor de dvd'tjes is 1 avondje werk geweest met behulp van de mama :)Als je een beetje creatief bent aangelegd is dat dus een 'makkie' :)Gewoon alles rustig voorbereiden, je trouwt een maandje na ons zie ik, dus je hebt nog eventjes tijd he :)
Ja we hebben nog wel even tijd, dat is waar ... maar soms is het zoveel informatie ineens en panikeer ik even ;-)Maar we blijven rusten brainstormen haha