Terug naar overzicht
Hey,Ik ben eens gaan kijken en vond de zaal te klein. Beneden kunnen ongeveer 100 personen en boven (soort mezzanine) ongeveer 40, maar ik vond het raar om het volk op te splitsen.De dame die ons rondleidde had geen prijslijst bij. Ze zou die de dag erna doormailen. Ik heb er een week of zelfs langer (weet ik niet meer precies) moeten op wachten.Moest je geïnteresseerd zijn daarin kan ik u die doormailen.Er was nog een reden waarom ik het niet zo goed vond, maar dat zal ik vanavond eens nakijken (ik denk duur of weinig keuze). Het drankenforfait na het feest was wel goedkoop, 10 e tot einde feest.Groetjes, Sissi
Dag Isabel,Bent u al gaan kijken in het Hof Van De Putte in Zegelsem (deelgemeente van Brakel)? Dit is wel in de buurt van Geraardsbergen. Ik ben er naar een trouwfeest geweest en ik moet zeggen het is er zeer mooi. Het is een vierkantshoeve met mooie binnentuin en de feestzaal is ook zeer mooi en sfeervol. Ik vond het een unieke lokatie en het was een super verzorgd trouwfeest waar ik te gast was. Ik zou zeker kontakt opnemen en een kijkje gaan nemen, wie weet is dit hetgeen je zoekt. O ja ze hebben ook een web-site met foto's en de gegevens staan er ook op. Groeten Miet
Isabel,Ik heb vergeten de web-site te vermelden die ik ondertussen opgezocht heb.www.hofvandeputte.be
Sissi,Is het eventueel mogelijk om me de lijst door te mailen. Ik heb ook nog vraagjes, kan je me je mail-adres doorgeven. Dank
Hey Isabel,Mijn mailadres is sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi
Hey Isabel,Zolang ik je mailadres niet heb of jij mij een mailtje stuurt kan ik je de lijst niet doormailen natuurlijk.Groetjes, Sissi
het huwelijkfeest van mijn zus heeft plaatsgevonden in juli ll in kasteel oudeberg, in haar orangerie. Het feest was schitterend, zeer mooie locatie, iedereen had een geweldige avond.voor ons zeker een aanrader.
Beste,We zouden ook graag ons trouwfeest in kasteel Oudeberg geven. Kan je mij de informatie doormailen aub: superwomen66@hotmail.com.Alvast bedankt!