Terug naar overzicht
Ik zou dit persoonlijk ook op een ander moment op de avond doen :)Eerst me de man :) en misschien tussen het eten en het dessert met je vader ofzo? :)
we hebben nie een traditioneel trouwfeest dus eigenlijk is het enkel een dansfeest met hapjes enz.. dus de mensen eten niet of jah zitten ni aan tafel voor te eten ;) x
Ik begrijp de reactie van je vriend. Die evolution of dance doe je om de danssfeer erin te brengen en dat zal je wat afblokken door dan opeens weer alleen een slow met je vader te dansen. Ik zou de vader-dochterdans op een ander moment doen. Dat kan gerust terwijl het dansfeest voor iedereen al bezig is, vind ik. Je plant dit gewoon met de dj en laat hem dit dan afroepen door de microfoon.
wat wel leuk is, is beginnen al slowend, dan dat het lijkt alsof de plaat kapot is en de rest weer begint, en dan opeens weer terug eindigen met een slow.Heb ik eens ergens gezien en was super, en heel leuk, dat contrast.
zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=8o9lOCh_XvI
als dit zo belangrijk is voor u dat je een vader dochter dans wil.waarom doe je niet eerst een vader-dochter dans, in Amerika doen ze dit toch ook zo, eerst de vader en dochter, en vervolgend heeft de vader zijn dochter weg aan haar toekomstige. Dan kunnen u en u ventje jullie remixdans inzetten :-)
hey Ik wil ook absoluut een vader dochter dans doen dus wij denken eraan om een slow openingdans te doen dan vader/dochter en moeder/zoon dans en daarna beginne met een slow met de getuige maar dan overslaan op een remix en dan zit de ambiance erin maar ik wil zeker de DANS doen met mijn papa !!!