Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drank

27-3-2012 19:17:17
Hallo allemaal,
Wij trouwen 22 juni 2012.
's middags doen we een barbeque voor de dichte familie en 's avonds is het voor mensen van het werk, kennissen en noem maar op.
Er zou in het totaal een 95 man aanwezig zijn (als iedereen komt)
Iemand een idee wat voor drank ik best bestel en heel belangrijk!!! hoeveel, want ik heb hier echt geen idee van :(

Nikki
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 581

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik27-3-2012 20:02:49

wij geven ook een barbeque in een zaal, wij moeten werken met de brouwer van het cafe die de zaal beheert.
wij hebben enkel het aantal mensen moeten doorgeven en welke drank we willen geven en zij zullen aan de hand daarvan de bestelling klaarzetten.
zelf weet ik dus nog niet hoeveel drank we zullen hebben

misschien eens informeren bij een drankcentrale, die mensen weten meestal hoeveel drank je nodig hebt

Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 20:49:50

Ja we zijn eigenlijk van zin om zelf drank te halen in colruyt en Lidl en noem maar op.

Niet via een brouwer omdat dit dikwijls veel duurder is.

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 21:00:33

Hey, brouwer valt wel mee van prijs en het voordeel is dat je normaal alles wat over is mag terugbrengen zonder kosten. Ga eventueel eens luisteren wat je zou nodig hebben en vraag een richtprijs en dan kan je er nog over nadenken (dan heb je ondertussen via de brouwer ook een lijstje wat zij denken dat je nodig hebt en kan je nog je eigen drinken voorzien, maar dan heb je toch al een richting van hoeveel je nodig hebt).

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 0:10:48

Inderdaad, bij een drankcentrale mag je ongeopende flessen meestal terug brengen. Ik doe mijn receptie zelf en koop de drank ook bij een drankcentrale, ik krijg die dag de glazen zelfs gratis mee.

Liesbeth
21-7-2012
 Meld misbruik29-3-2012 12:13:03

Wij hebben voor een buurtbarbeque met een brouwer gewerkt en die leverde niet alleen de drank en glazen. We konden er ook een frigo bij krijgen en zelfs tafels en stoelen. Die frigo is echt wel een must in de zomer, want drank voor 90 personen krijg je nooit zelf gekoeld. Een brouwer kan ook inschatten hoeveel consumpties per persoon je moet voorzien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...