Terug naar overzicht
wij geven ook een barbeque in een zaal, wij moeten werken met de brouwer van het cafe die de zaal beheert.wij hebben enkel het aantal mensen moeten doorgeven en welke drank we willen geven en zij zullen aan de hand daarvan de bestelling klaarzetten.zelf weet ik dus nog niet hoeveel drank we zullen hebbenmisschien eens informeren bij een drankcentrale, die mensen weten meestal hoeveel drank je nodig hebt
Ja we zijn eigenlijk van zin om zelf drank te halen in colruyt en Lidl en noem maar op. Niet via een brouwer omdat dit dikwijls veel duurder is.
Hey, brouwer valt wel mee van prijs en het voordeel is dat je normaal alles wat over is mag terugbrengen zonder kosten. Ga eventueel eens luisteren wat je zou nodig hebben en vraag een richtprijs en dan kan je er nog over nadenken (dan heb je ondertussen via de brouwer ook een lijstje wat zij denken dat je nodig hebt en kan je nog je eigen drinken voorzien, maar dan heb je toch al een richting van hoeveel je nodig hebt).
Inderdaad, bij een drankcentrale mag je ongeopende flessen meestal terug brengen. Ik doe mijn receptie zelf en koop de drank ook bij een drankcentrale, ik krijg die dag de glazen zelfs gratis mee.
Wij hebben voor een buurtbarbeque met een brouwer gewerkt en die leverde niet alleen de drank en glazen. We konden er ook een frigo bij krijgen en zelfs tafels en stoelen. Die frigo is echt wel een must in de zomer, want drank voor 90 personen krijg je nooit zelf gekoeld. Een brouwer kan ook inschatten hoeveel consumpties per persoon je moet voorzien.