Terug naar overzicht
Geweldig hé!! Geniet ervan met volle teugen!!
Oh amai!Spannend zeg :-)Have fun en probeer nog wat te relaxen voordien (indien mogelijk haha)Groetjes!
Geniet ervan! En hopelijk blijft het weer zo goed!Groetjes,Sofie
Amai, spannend!!!Geniet super hard van jullie dag!!groetjes
Super!! Geniet er zo hard van!!Ik kan me goed inbeelden dat dit zeer spannend is! Ik krijg altijd al de kriebels als ik de leuke verslagjes lees, en bij mij duurt het nog 142 dagen! :-) groetjes,Sophie
geniet ervan hoor kijken uit naar je verslagje en mss eventueel fotokes :) ik vind het altijd leuk om de verslagjes te lezen en mee te kunnen genieten van de mooie fotokes :)hier zen het nog 113 dagen dus hier begint het ook al te korten :) veel plezier vant weekend me jullie huwelijk grtz nanske
Bij mij begint het ook serieus te kriebelen, nog 2 weken :-)!!!Geniet van je dagje! Ik zal duimen voor mooi weer!Liefs
Succes Syrie! Geniet van elke minuut! En we duimen voor mooi weer hé! En we kijken natuurlijk uit naar het verslagje en de foto's ;-)Liefs, Tinneke
veel plezier en geniet er van
ooohhhh spannend. heeel veel plezier en geniet ervan. benieuwd naar jullie verslagje.
Hey,Heel veel succes en ik duim en bid mé voor goed weer!Alvast proberen genieten en alles proberen op te nemen van de dag!Heel heel veel groetjes Ellen
Bedankt voor de reacties allemaal! De weersvoorspellingen zijn niet zo denderend, maar daar gaan we ons maar niet teveel zorgen in maken. We zullen zelf voor de warmte moeten zorgen!Deze middag een gezichtsverzorging gehad en net nog wat geluierd in de zon, kwestie van ontspannen aan de dag te kunnen beginnen! Een verslagje en foto's volgen zeker! Groetjes!!
Maak jullie geen zorgen. 't Zonnetje en de warmte zal van jullie komen!Geniet nog van die laatste dagen...en dan dè dag! Moet o zo vreemd aanvoelen... zo lang voorbereiden en dan plots komt die dag er toch hé ;-)Veel geluk samen!Groetjes,