TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
14-9-2012
|
28-3-2012 8:38:07
Ooooooooooh,keileuk Sandra!! Is inderdaad toch weer een spannend moment hé!! Ik trouw een week na jou en mijn jurk zal er pas in juli zijn....
Veel pasplezier en succes met de zoektocht van de lingerie
Groetjes
|
|
Veronique
24-8-2012
|
28-3-2012 8:53:34
Oh super voor jou! En vind het al straf dat Ann je zelf belt! Ik moet zelf naar haar bellen hoor. En wat ik nog straffer vond was dat mijn kleed eigenlijk al binnen was en dat ik het voor de etalage had zien staan.Mijn zus was ook eens gaan kijken en stond te draaien en te keren aan die etalage, ze had me van daar ook gebeld om te zeggen dat ze zeker was dat het mijn kleed was. De dag nadien toen ik zelf opnieuw naardaar ging was het plots "verdwenen": nee dat heeft niet in de etalage gehangen, etc... Terwijl ik het maar al te goed wist. Ann had het trouwens zelf nog gezegd toen ik mijn kleedje gekozen had: wanneer het binnen is zal je het wel in de etalage zien hangen. En ik die dacht dat het een grapje was! Ik was echt razend, maar ze heeft nog steeds niks toegegeven natuurlijk. Dus wanneer ik ga passen volgende maand, zal ik met argus-ogen mijn kleed inspecteren. Nee, ben alles behalve tevreden over Ann. Moest er in een andere winkel dichtbij Ladybird te koop zijn, was ik daar geweest.... Och ja... Ann is er voor gekend he, om onvriendelijk te zijn enzo... Tot zolang we ons droomkleedje maar hebben he.
Veel pasplezier en geniet er van! Groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 9:12:25
@ Nancy: spannend e...ik hoop echt dat ik terug zo het 'wauw' gevoel krijg!! bedankt, die lingerie wordt nog wat denk ik...maar ga naar mijn vaste lingeriezaak met al iets 'oudere' verkoopsters die mij al jaren kennen, dus wordt daar nog wel leuk!
@ Veronique: Wel, ik had hier al veel gelezen over onvriendelijkheid, maar nu heb ik het dus zelf ondervonden! Ale...ze was vooral zo 'gehaast' aan de telefoon...het kon niet snel genoeg gaan! Amai, bekijk uw kleedje idd goed é dan! Nu ja, op 1 dag krijg je geen kleurverschil maar na een week wel als de zon er op zit é...dus goed kijken ja! Ik ben benieuwd naar mijn pas...en wsl is het toch terug de verkoopster die mij helpt en niet Ann zelf...tijdens het passen is ze wel af en toe komen kijken en toen was ze wel heel vriendelijk. We zien wel!! :-)
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
28-3-2012 9:56:02
Ah tof, nog eventjes en je kan je kleedje ook terug aandoen :-)
Ik kon nog niet direct een afspraak maken als ze me opbelde en ik vroeg of ik mocht terugbellen. Toen had ik iemand anders aan de lijn en ik moet zeggen dat het ook niet hartelijk was aan de telefoon. Ik had er geen goed gevoel bij nadien.
Je weet al waarop je je mag voorbereiden de dag dat je gaat passen:-)
Ik mag volgende week voor de 2de keer gaan en (hopelijk)mn kleed meenemen. Wat ik ook wel raar vind is dat je het laatste deel van het bedrag cash moet betalen... Bij het bestellen en passen heeft mijn moeder al 2 keer een deel betaald met bancontanct.
Ben benieuwd naar je paservaring :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 10:02:19
Hey Stephanie,
Ik ben zeer benieuwd :-) ik hoop echt dat ik mijn kleed nog mooi ga vinden...ben er precies zo bang voor :-). Misschien omdat het helemaal iets anders is dan ik altijd voor ogen had? Hoop echt terug op een 'wauw' gevoel!!
Hoe is jouw eerste pas dan verlopen qua 'vriendelijkheid'? Hebben ze tijd genoeg genomen?? Of was het ook rap-rap?? Jij had ook lingerie en schoenen al bij é? Of heb je die daar gekocht??
Hmmm...black money zeker?? Wat niet geregistreerd wordt...niet in de boekhouding zeker :-) vandaar mss cash?
Ik breng zeker verslag uit!
groetjes!!
|
|
Elke
13-7-2012
|
28-3-2012 10:29:01
Super gevoel, hé, als je die eerste pasafspraak kan vastleggen?! Ik heb zondag ook een telefoontje gekregen van mijn bruidswinkel dat mijn kleedje binnen was. Ik ga op 5 april gaan passen. Volgende week dus :-) Ik ben supernieuwsgierig! Ik heb nog geen lingerie, omdat ik mijn lingerie waarschijnlijk daar zal kopen. Ik wil ook nog een paar kilootjes kwijt en waar verdwijnen die kilo's het eerste... Daarom zal ik nog wat wachten. Nadeel bij mij is ook dat ik geen afspraak meer kan maken voor een proefkapsel voor die datum en dat proefkapsel en make-up sowieso na 17 uur zijn, dus het zal nooit lukken om de twee (pas + kapsel) te combineren :-( Afgezien daarvan ben ik superblij!!!
|
|
cindy
1-9-2012
|
28-3-2012 10:36:21
hallo sandra ik ben donderdag voor mijn eerste pas geweest bij couture ann en ze was heel vriendelijk ik kwam toe en mocht direct naar het pashokje gaan waar mijn schoenen (heb ze laten kleuren) en mijn lingerie al klaarlagen (ook een slip met just married op) en toen is er een stagaire mij komen helpen om mijn kleed aan te trekken en te beginnen inpakken en ann kwam regelmatig kijken en gaf aanwijzigingen hoe ze het moest ik had mijn curlies voor mijn haar en mijn juweeltjes ook al mee en deze werden door ann goed gekeurd (indien niet had ik ze toch aangedaan) ik ben een klein uur binnen geweest 9 augustus mag ik gaan voor mijn tweede pas en mag ik mijn kleed mee naar huis nemen veel plezier met je pas cindy
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
28-3-2012 10:51:27
An heeft me zelf geholpen bij de pas. Mijn kleed hing al klaar aan het pashokje. Voor de rest was er niemand van klanten. Het was zeker niet onvriendelijk, maar het meermaals herhalen van de vraag of ik alles had, was minder.
Rap rap moest het zeker niet gaan, ik had niet de indruk dat ze geen tijd had. Het was voldoende tijd. Ze kreeg telefoon, zo kon ik op mijn eigen mij wat spiegelen en heen en weer stappen met mn kleed:-) was zeeeeeer leuk :-) Enkel de chauffage was kapot, dus het was redelijk fris, maar dat vond ik niet erg. Ik had geen kou. En liever dat, dan dat ik sta te zweten.
Ja schoenen en lingerie heb ik ergens anders gekocht en had ik bij. Alsook zo een vlindersjaaltje (zoals ik gepast heb in september) dat ik mag gebruiken van een collega en mijn hoepelrok die ik via internet besteld heb. Ik had een hele zak mee:-) Ik mocht eerst mijn lingerie (bh), schoenen en hoepelrok aandoen en daarna hielp ze me met mijn kleed aan te doen.
groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 11:20:47
@ Elke: ja het voelde zo van oei...nu wordt het écht spannend...je kijkt er dan zo lang naar uit...en soms is het lang wachten...en nu dan ineens afspraak voor de pas! Ik ga bij mijn laatste pas mijn kapsel uitproberen...make-up kan ik nu zelf doen (heb opleiding visagie gevolgd) maar op de dag zelf laat ik mijn make-up doen door iemand anders (ik wil ook is genieten, hihi)
@Cindy: Ann verkoopt ook lingerie van poirier zeker? Ik moet eigenlijk nog op lingerie jacht...maar ik zal wel iets vinden :-). Ja, ik heb buiten mijn kleed de accessoires ergens anders gekocht...maar of ze die nu mooi vindt of niet...is mijn keuze é :-). Ok, dan zal ik ook ergens half augustus mijn kleedje mogen ophalen...spannend!
@Stephanie: ok, als ze genoeg tijd nemen, ben ik al blij :-) ik heb ook mijn mama bij en de schoonmama...en die zullen hun gedacht ook wel zeggen anders :-). ik heb bij het kiezen ook zo een cirkelding gepast...maar ik ga het er niet bijnemen denk ik...dat verbergt te veel de mooie bustier vind ik...en normaal zou het warm moeten zijn in september :-) en anders heb ik maar wat kou! ben benieuwd...:-)
groetjes
|
|
freyja
30-6-2012
|
28-3-2012 11:41:31
Veel plezier met het passen Sandra! We krijgen toch een verslag van hoe het verlopen is hé? Zal vast wel goed meevallen!
Couture Ann was bij mij de eerste winkel die ik deed toen ik mijn zoektocht naar mijn jurk begon. Ik vond haar niet perse ONvriendelijk, maar ze kwam wel heel commercieel en wat pusherig over. Ik voelde mij eigenlijk niet zo op mijn gemak bij haar. Ik had foto's mee van jurken die ik mooi vond, daar heeft ze nauwelijks naar gekeken, maar toen ik 2 jurken had gepast die ik niet mooi vond kreeg ik wel meteen de reactie "ik weet niet wat jij wil hoor!" Ook jaagde ze me enorm op om een beslissing te nemen, omdat mijn kleed anders zogezegd niet op tijd ging zijn. Ben blij dat ik mij niet laten doen heb en ben daarna nog speciaal voor mijn lievelingsjurk die ik op internet had gezien (Ladybird) en bij Ann uiteindelijk ook gepast had, maar in een kleur die mij niet flatteerde, naar Torhout getrokken (Bruidskledij Steven). Daar voelde ik mij meteen op mijn gemak, wat ik zelf toch zeer belangrijk vind (ben wat verlegen aangelegd) en heb daar uiteindelijk ook die favoriete jurk besteld. Toppunt vond ik ook dat de jurk er 350€ goedkoper was én de retouches er gratis zijn (itt bij Ann), dus het was zeker geen verloren rit. Maar het belangrijkste vond ik toch de vriendelijkheid!
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
28-3-2012 11:54:48
Hey meisjes! Wees blij dat jullie zo vroeg mogen gaan passen, (on)vriendelijke Ann of niet. Mijn jurk zal pas midden april binnen zijn dus mijn eerste pas is ten vroegste 6 weken voor onze trouw. En de verkoopster is nu ook niet bepaald de vriendelijkste thuis Sandra, veel geluk met je lingeriezoektocht en ik wens je alvast een onvergetelijke 1e pas toe! Groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 11:56:06
Ik zal zeker verslag uitbrengen Freyja! Wel...bij mij wist ze dat ik van bij Pierre-Yves kwam...en dat ik eigenlijk daar al een grote kanshebber had gepast...dus mss wist ze dat ze moeite zou moeten doen om mij te overtuigen van iets anders :-). Wat uiteindelijk wel gelukt is é... Bij het kiezen had ik wel een goed gevoel...het was pas bij het invullen van bestelbon enz dat ik vond dat het er 'haastig' aan toe ging...zelfde gevoel als aan de telefoon.
Maar bon, ben zelf niet op mijn mondje gevallen ;-) dus ga mij niet laten doen zene...ik ga er van uit dat het is zoals bij het kiezen en toen was het zeker niet onaangenaam. Van de prijs heb ik nog al gehoord dat ze duurder is...maar bon, heb nu een kleedje van 1.000 euro tov de maggie sottero bij PY van 1.750 euro...dus was al een groot verschil.
En toch blijft dat kleed soms door mijn hoofd spoken...vandaar ik beetje bang ben van eerste pas...ik wil geen teleurstelling...spannend!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 11:57:25
Dank u wel Lindsy! Ik hoop dat het voor jou ook wat meevalt dan, het passen... Wat is dat toch met die onvriendelijkheid??? :-) Bedankt! Hoop dat ik snel de juiste lingerie zal vinden!
groetjes!
|
|
Saskia
8-6-2012
|
28-3-2012 12:04:23
Toen ik ging kijken in september had ik ook zo iets van...pfff, wat een onvriendelijke.Ik liet zien wat ik zo wat mooi vond (en ja, dit was wel wat uiteenlopend) en ik kreeg toen de reactie dat "ik appelen met peren aan het vergelijken was"! Tja, in de boekskes op die modellen is alles mooi natuurlijk. Spijtig genoeg ben ik zelf niet zo een model Ik had toen wel een verkoopster maar Ann kwam constant kijken en moeien. was er iemand binnen die voor schoenen kwam moest haar verkoopster daar achter en deed zij verder. Afrekenen deed Ann weer en moest de verkoopster met mij verder. Gelukkig was mijn keuze wel snel genomen qua kleed. Ze zei ook dat ik zelf moest bellen in maart maar ze heeft ook zelf gebeld.(in februari al) Veronique, ze zal je ook wel zelf bellen denk ik. Ze is pusherig qua accessoires maar daar heb ik me niet aan laten vangen. zowel lingerie, schoenen, juwelen,...komen van ergens anders. Aan de telefoon is ze idd korter maar denk dat ze graag wilt dat het snel gaat.(mssn staan er wel klanten binnen) Dus, deze maand ben ik geweest voor de 1e pas en wat een VERSCHIL. Ik had wel de verkoopster met het donkere haar maar ook Ann was enorm vriendelijk. Ze hebben allemaal wel 100x gezegd dat mijn schoenen super waren. Mijn zus heeft daar op de laatste nipper nog beslist om een suitekleed te kiezen en tot die tijd heb ik mijn kleedje mogen aanhouden en er daar mee staan "blinken" (ben dus nog altijd zeer tevreden over mijn keuze) Ik heb er verder dus ook niets gekocht dan mijn kleed maar dit leek ze toen zeker niet erg te vinden. Echt een wereld van verschil. Ze wil idd alles heel graag cash en tja, daar zullen we geen tekening moeten bij maken zeker. Hoe zouden we mssn zelf zijn als zelfstandige Dus Sandra, nog niet wanhopen en vooral genieten van je kleedje nog is aan te hebben
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
28-3-2012 12:10:46
Ik hoop ook op een stralende en warme dag, maar ik denk dat ik het vooral ga gebruiken voor in de kerk. Als ik het een beetje deftig aankrijg. Want thuis lukt me dat zelf toch niet. Zelf zou ik het niet gekocht hebben mocht ik dat van mijn collega niet zou hebben kunnen gebruiken, want was toch ook 90 euro dacht ik.
ik heb al aan mijn moeder gezegd dat ze volgende week goed moet kijken hoe ze dat over mn schouders moet hangen :-)
Een hele dag ga ik dat ook niet aandoen, je kan je armen niet zo vrij bewegen dan.
groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 12:25:39
dank u voor de geruststelling Saskia :-)! bij mij was ze de eerste keer eigenlijk ook niet onvriendelijk...en ze heeft zich ook niet staan moeien...ze zei toen zelfs dat ze het heel mooi vond (zij had zelf een favoriete jurk in de collectie, maar vond de mijne dan eigenlijk nog mooier). Dus ik hoop dus dat het meevalt é!! Ben vooral benieuwd naar het kleed ja...ga met bang hartje dat pashokje buitenstappen denk ik...en dan mss toch ineens jaaaaaaaaaaaaaa, dit is het! hoop ik é...:-)
wel Stephanie, ik dacht al dat het in die prijscategorie zou zitten...en dat heb ik er dan ook niet voor over :-)... jaja, zeg maar dat uw mama goed moet opletten é dan :-) jammer dat mijn getuige niet mee kan naar de eerste pas...laatste pas moet ze er wel bij zijn, want zij moet mij in mijn kleed helpen op dé dag!
groetjes!
|
|
Freya
7-7-2012
|
28-3-2012 12:40:34
Oh Wauw, nu kijk ik er ook al een beetje naar uit.
Mijn kleed komt ook van bij couture An en ook in November gekocht. Ik weet dus al niet goed meer hoe het eruit ziet (verschrikkelijk!). Ikzelf moest zelf bellen, wel pas in april, om een afspraak te maken en te horen of mijn kleed al binnen is. Heb nog geen lingerie en schoenen, juweeltjes zijn onderweg. Eerste pas zal ook niet met kapsel e.d. zijn maar vind ik op zich niet zo een ramp. Ben benieuwd of ze in april ook zo opdringerig zal zijn, had wel het voordeel dat een kennis van mij er werkt, en zij mij zo goed mogelijk heeft opgevangen. Dus Sandra, ben echt benieuwd wat je ervaringen zullen zijn bij je eerste pas. Geniet ervan zou ik zeggen, nu je je kleed terug kan zien :-)
Groetjes!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
28-3-2012 12:41:41
Hey Sandra,
Super nieuws!!
Veel succes hé bij je 1ste pas!
En niet te veel zorgen maken in "slechte ervaringen", over Pierre-Yves in Aalst blijven ze dat ook zeggen en toch, ik kan er nog steeds geen enkel minder goed woord over zeggen ;-). En zelf met mijn "probleempje" van mijn kleed, was Pierre-Yves zelf heel behulpzaam en vriendelijk en heeft hij het direct opgelost met de naaister erbij!
Enja, de ene verkoopster is misschien wat vriendelijker als de andere, maar dat is in elke winkel hé ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2012 14:16:28
Dank u Freya! Ik ga zeker genieten...vind het vooral héél spannend! :-)
@ Evelien: dat is zeker waar...ieder moet het ook voor zich aanvoelen é...de ene persoonlijkheid is de andere niet en met de ene verkoopster zal het beter klikken als met de andere wsl... Ik moet wel zeggen dat de verkoopster bij Ann zéér vriendelijk en behulpzaam was bij het kiezen...dus ik hoop dat ik dezelfde heb :-)
groetjes!!
|
|
Saskia
8-6-2012
|
28-3-2012 14:34:03
Voor alle duidelijkheid...Ann had tegen mij ook wel gezegd om zelf te bellen. Maar als je kleed er vroeger is belt ze zelf.
|
|
Sarah
20-7-2012
|
28-3-2012 20:56:19
Mijn kleed komt ook van bij Ann en vond ze redelijk vriendelijk, 23juni mag ik het afhalen ze :p Kan niet meer wachten. vind het wel raar dat er ene keer cash andere bankcontact moet betaald worden....zwarte kas zeker :) Ach ja mijn probleem niet, zolang mijn kleed in orde is ben ik tevreden
|
|
Freya
7-7-2012
|
4-4-2012 23:01:54
En Sandra, viel de eerste pas een beetje mee? Ben nu wel nieuwsgierig .. :-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-4-2012 8:29:31
Hey Freya, 20 april heb ik mijn eerste pas ;-) dus binnen 2 weekjes...spannend é! Ik zal zeker verslag uitbrengen... groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-4-2012 8:29:40
Hey Freya,
20 april heb ik mijn eerste pas ;-) dus binnen 2 weekjes...spannend é! Ik zal zeker verslag uitbrengen...
groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|