Terug naar overzicht
das heel moeilijk om in te schatten eh.Ik zou zelf denken van zo'n 50personen te voorzien, maar heb er zelf ook geen idee van, en weet niet hoe goed mijn inschattingsvermogen is.Als iedereen zijn gedacht geeft, kan je mss daar een gemiddelde van nemen ;o)
Wij trouwen ook op een vrijdag, maar verschillende mensen die uitgenodigd zijn voor de receptie of avondfeest (is niet direct na mis) zeggen dat ze toch gaan komen kijken :-)En er zullen altijd nog mensen komen kijken die je zelf misschien niet kent, maar die je ouders wel kennen.Zou toch genoeg voorzien. Denk dat 50 personen wat weinig gaat zijn (hangt er ook vanaf hoeveel familie je hebt natuurlijk)
Hey,wijzelf doen ook een receptie na de viering, omdat we ons kerkelijk huwelijk het meest belangrijk vinden en mensen ongedwongen willen laten deelnemen aan de receptie, ook mensen die gewoon eens komen piepen die dag (iedereen is welkom bij ons.... en op gewone receptie kan je dit niet hé...), hebben hiervoor ook wel ook mensen een uitnodiging gegeven... en vaak geven mensen aan dat ze zeker komenWij zorgen voor ongeveer 150 personen... maar kan zijn dat dit veel te veel is....Maar ik heb liever een beetje over.Veel liefs Ellen
Wij hadden 100 mensen uitgenodigd voor de receptie na de mis. En bijna iedereen was aanwezig in de kerk. Dus ik zou gewoon naar je aantal genodigden kijken. Denk dat het totaal anders is als je tijd tussen de mis en receptie hebt. Groetjes
Wij organiseren een vrijzinnige ceremonie en wij vragen op de uitnodiging om zowel te bevestigen voor de ceremonie, de receptie en het avondfeest. Zo weten we hoeveel stoelen we moeten voorzien en hoeveel hapjes