Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pas schoenen

28-3-2012 10:42:38
ik heb volgende week mijn 1ste pas maar nog geen schoenen en volgens de dame van de winkel heb ik die nodig voor de 1ste pas .
Eerlijk gezegd ik had gedacht dat ik ze in de solden zou kunnen kopen scheelt toch een pak in prijs .
Ik heb er nu hele mooie gezien op internet maar ze komen van engeland dus zelf als ik ze vandaag bestel zijn ze nooit bij mij op tijd .+ ik wil nu niet vlug deze schoenen kopen en me het dan beklagen het zijn nu ook niet zon goedkope schoenen

Is er hier iem die zijn 1ste pas met andere schoen heeft gedaan dan diegene waar ze mee trouw(d)en ?
ik weet wel dat ik ga voor een hak van +-7cm .

michelle

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1175

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik28-3-2012 11:01:09

ze maken je lengte normaal perfect op je schoenen, dus ik denk da je ze toch wel nodig hebt...
ofwel moet je vragen de lengte pas te spelden bij je volgende pas... (als die er nog komt)
k weet niet vanwaar je bent, maar aan de kanten van antwerpen is een grote schoenwinkel waar ze wel wat keuze hebben van trouwschoenene (Van Loock in Zandhoven) Reken hier wel op ongeveer 150 €...

groetjes

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 11:27:01

Dag Michelle
Zoals Laura zegt, wordt het perfect op je schoenen gemaakt. Je kan het proberen. Zeker dan 7 cm nemen en nooit hoger. Want korter maken gaat altijd, maar langer nooit!
Groetjes

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik28-3-2012 12:17:48

Ik heb hetzelfde probleem: ik moet volgende week vrijdag gaan en heb nog geen schoenen... Alle voorbereidingen verlopen vlot, maar die schoenen dat blijkt toch een serieus struikelblok. Ik heb niet zo'n gemakkelijke voeten en daarom durf ik niet online te kopen. Ik had gedacht om schoenen mee te doen die ongeveer te hoogte zijn waar ik voor ga, maar blijkbaar is dat dan toch niet zo'n goed idee? Ik weet alweer wat gedaan dit weekend :)

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik28-3-2012 14:08:59

Héj,
Ik moest mijn schoenen niet meenemen.

Ik moest schoenen aandoen van de winkel zelf om te passen.

Ik moest wel doorgeven of ik de hoogte wou behouden van de 'passchoenen' of dat ik hoger - lager wou gaan.

De passchoenen waren 6 cm en dit vond ik persoonlijk goed.

Je mag altijd 1 cm spelen, dus 5 cm of 7 cm nemen als hak.

Nu heb ik 'toevallig' schoenen gekocht, helemaal niet duur.. (<30EUR) en die waren 6,5 cm.
Dus ideaal.

Het was echt toeval dat ik deze schoenen zag staan, want ze lopen zeer goed en voelen zacht aan.

Wat ik toch belangrijk vind.

Ik zou nog eens horen bij jou winkel of dit echt verplicht is?

Misschien willen ze graag schoenen verkopen uit hun winkel? Daarom dat ze wat aandringen?

Alvast veel succes.

Groetjes,

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 19:32:37

Ik had voor mijn eerste pas nog geen schoenen nodig. Voor de 2de pas wel, maar helaas heb ik mijn schoenen dan nog niet. Ik heb ze besteld bij Rosa Clara en ze worden pas een week voor onze trouw geleverd. Ik ga dus gewoon schoenen uit mijn kast meenemen die exact even hoog zijn. Hoop ook dat dit geen probleem zal vormen maar ja, het is nu zo...

Isabelle
11-8-2012
 Meld misbruik2-4-2012 11:52:29

kun je de datum van je 1e pas dan niet gewoon nog eventjes uitstellen? Of komt de hele timing dan in de problemen? Veel succes ermee!
Groetjes
Isabelle

michelle

Meld misbruik3-4-2012 22:55:25

kdenk niet dat de timing in gedrang komt .Nu morgen ga ik naar brussel & roeselare shoppen indien ik het daar niet vind . Kies ik er online en vermeld ik de exacte hoogte bij de 1ste pas

michelle

Meld misbruik6-4-2012 10:50:17

gevonden !!! in brussel en dan nog super goedkoop en ze zitten als pantoffeltjes niet zo hoog als gedacht (hak 7,5cm) maar wel super comfy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...