Terug naar overzicht
Hey,Ik heb zijn e-mailadreskurt.vermylen@hotmail.com.Hij is echt een aanrader. Heel vriendelijke man en echt ni duur.groetjesAnke
Dank je wel!groetjes,Sophie
Héj, Ik zie net dat je dezelfde datum als ons in het huwelijksbootje stapt.Leuk om te weten.Vééél succes en ik hoop vooral véél zon.. Dan zal het bij ons ook wel goed weer zijn .Geniet ervan.Groetjes uit Putte.
:-) voor jou ook veel succes en veel plezier! En idd zo'n weer zoals vandaag zou mooi zijn! :-)Kurt Vermylen is reeds bezet, dus ik ga op zoek naar een andere videograaf!
Wij hebben www.asters.be genomen.Deze is ook bezet nu :) maar ik was eens aan het rondhoren en ben echt verschoten van de prijzen.Ik wil gewoon dat er iets op beeld staat, dat mag eventueel echt door 'de nonkel' gedaan zijn.Maar ik kon spijtig genoeg op niemand rekenen uit de familie.Na wat zoeken kwam ik bij die Aster en hij is zeer vriendelijk en nu hopen dat het een mooi eindresultaat is.Heb ook nog een zekere fotograaf Bert gecontacteerd gehad en die was normaal nog vrij. www.videobert.be Ik denk dat die prijs ook nog meeviel.Maar vraag het nog eens na.Groetjes,Caroline
Ik zoek de contactgegevens van Kurt Vermylen videograaf, het eerder gegeven emailadres klopt niet want mijn mail kan niet afgeleverd worden. heeft iemand desnoods het telefoonnummer? aub...
is kurtvermylen@hotmail.com