Terug naar overzicht
Hey,Ik kan uw frustratie begrijpen!Ik zou er ook allesbehalve blij mee zijn. Ik snap niet dat andere mensen niet begrijpen dat wit of beige voorbehouden is voor de bruid (ook al trouwt die niet altijd in wit of beige).Ik zou haar toch met aandrang vragen om dat andere aan te doen of eventueel vragen om dat suitekleed (dat mij verdacht fel op een trouwkleed lijkt)te ruilen. Je kan echter niemand verplichten hé. Als ze het toch aandoet, probeer je er dan niet aan te ergeren want anders heeft ze toch haar zin.Ik zou niet vragen aan de anderen om iets nieuws te kopen want tenslotte kunnen zij daar niets aan doen hé.Groetjes, Sissi
oeps, wel vervelend. Ik zou toch proberen duidelijk maken dat je niet wilt dat ze er uitziet als een bruid. Andere mensen nog om kleren sturen lijkt me moeilijk, ik zou proberen haar te overtuigen de eerste kleren aan te doen (broek + kleedje). Het suitekleed terugbrengen zal niet meer gaan zeker?Laat ons eens weten wat het geworden is he.groetjes, katrien
Ach Karine, ik zou proberen mij niet aan die schoonzus te storen. Ik vind het ongelofelijk belachelijk en totaal onbegrijpbaar dat iemand van de suite het in zijn hoofd haalt om een half trouwkleed te kopen. Probeer er je niet aan te ergeren. Laat haar, als ze dat nu per se wil, maar totaal uit de toon vallen als ze in de suite loopt. Ik ben er zeker van dat de anderen mooier zullen gekleed zijn dan zij, zij zal nogal "overdressed" zijn? Wees bovendien maar gerust dat alle ogen die dag op jou en je ventje gericht zullen zijn en dat niemand veel acht zal slaan op de suite. Ik zie wel altijd wat mensen in de suite aanhebben als ik naar een trouw ga, maar wat me écht bijblijft zijn bruid en bruidegom.Wees vooral zeer voorzichtig met dit conflict, het zou erg zijn als er hierover ruzie ontstaat. Toi toi toi!Caroline
hey hier bij ons hetzelfde probleem iedereen gaat gewoon gekleed juist mijn broer zijn vriendin vind haar tegoed daarvoor en gaat in een lang suitekleed ik heb mij daar al serieus aan geergerd maar ik denk toch dat de mensen raar daan kijken naar haar dat zij de enige is die zo gekleed zal zijn dus ik zou zeggen doe zoals ik en trek je dat nie meer aan zet het van je af en geniet van je dag.grtjs 08-09-06
Hey Karine,Dit is zeer spijtig.Wat vinden je broer en je ouders ervan? Als je voelt dat ze allemaal achter jou staan inclusief je broer! Zou ik dit toch wel voorzichtig proberen aan te kaarten en te zorgen dat ze dit kan terugbrengen of zo? Maar als de rest je hier niet ten volle in steunt zo ik het zo laten en dit proberen te negeren, het zou te zot zijn als er hierdoor grote conflicten van komen. Probeer van jullie dagje te genieten. Ze zal er in ieder geval belachelijk uitzien.Laat iets weten hé,Groetjes Carry