Terug naar overzicht
Het valt toch keihard op de laatste tijd vind ik dat mensen die zichzelf vrienden noemen, bitter weinig kunnen verdragen van elkaar..Onze getuigen zijn er gewoon voor gegaan! Alles was tiptop in orde, zowel de vrijgezellen als hun speech als hun mood op 't huwelijk!Als ik ooit getuige ben van iemand, zal dit ook al mijn aandacht krijgen..Zo'n ik-gerichte wereld... jammer!Nu vind ik ook wel dat een maand voor jullie huwelijk toch wel een vrijgezellen kunnen houden.. mits enige organisatie kan je dit toch perfect in je agenda inplannen.Wij deden dit 3 weken voor datum..Het is belangrijk dat de getuigen erbij zijn, natuurlijk, maar die mogen toch ook niet verwachten dat jij alles gaat verschuiven omdat hun werkweekend verplaatst is?
Hey,Inderdaad jammer, dat zelf de vrijgezellen niet organiseert vind ikzelf op zich niet zo een groot probleem, ze kan hem beter door schuiven naar iemand anders dan dat er niets van terecht komt...maar inderdaad heel jammer... zelf zou ik om die reden nooit vrienden als getuige nemen... ik hoop dat ze alsnog tijd maakt voor u vrijgezellen.maar ga ik voor mijn allerliefste zus!!!ook mijn vriendin natuurlijk.Groetjes Ellen
Ik weet zelfs nog niet of wij een vrijgezellen gaan hebben. Zowel mijn toekomstige als ik hebben nog van niemand iets gehoord. Ook wij hebben beide spijt van onze getuigen ze vragen zelfs niet naar onze trouw of de voorbereidingen. Ik heb ook 2 collega's waar het super mee klikt en zou hen ook heel graag op mijn vrijgezellen hebben maar niets of niemand reageert. Ik zie het ook niet zitten om er zelf achter te vragen. Dus denk het maar best zo te laten en af te wachten. We zien wel zeker...
Dit vind ik ook heel erg jammer om te horen. Ik was 'n paar jaar geleden getuige van m'n vriendin en was hier zo enorm trots op! Heb ook met veel plezier haar vrijgezellen georganiseerd. En onze getuigen zijn er ook 100% voor ons, echt onze steun en toeverlaat en ze zijn mogelijks nog enthousiaster dan wij.Ik begrijp niet dat mensen toestemmen om jullie getuige te zijn als het hen niet eens zoveel doet? Ik hoop dat je toch nog 'n fijne vrijgezellen hebt, met mensen die er echt willen bij zijn.