Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen

28-3-2012 16:40:56
Beste medebruidjes

Ik moet hier even het verhaal kwijt over mijn vrijgezellen

Ik weet dat mijn vrijgezellen feestje binnenkort zal plaatsvinden,
en er stond een filmpje op facebook van mijn schoonzus haar vrijgezellen en daar had ik op gereageerd of zij ook kwamen, en krijg reactie daarop van mijn stiefzus dat ze er niet konden bij zijn,
had ik daarop gereageerd dat ik dat jammer vond en vroeg waarom ze niet kon,
daar heb ik tot nu toe nog geen reactie op gekregen,
ik dacht, zal haar een berichtje sturen, is mss iets persoonlijker, maar daarop krijg ik ook geen reactie

Hiervoor belde ik dus naar mijn schoonzus aangezien zij mijn vrijgezellen regelt
en hoor ik dat mijn andere stiefzus er ook niet kan bij zijn, en dat ze eigenlijk niet echt een reden hiervoor heeft gekregen.

Ik vraag me echt af wat er misgelopen is, want blijkbaar hadden ze in het begin wel de instantie om mee te doen..

Ik heb echt het gevoel dat ze niet willen meedoen door iets wat met mij te maken heeft,
want het draait toch om mij, en niet om iemand anders?

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, maar ben er echt niet goed van,
ik voel me langs ene kant voor een stuk schuldig voor iets wat ik niet eens weet, het gevoel dat ik iets misgedaan heb omdat ze er niet bij willen zijn, ik word er echt triest van..

Rebekka
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 900

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik28-3-2012 18:28:59

enige manier om erachter te komen is het hun persoonlijk te vragen, niet smse of facebook, maar of gewoon eventjes opbellen, maar beste manier is om er gewoon eens heen te gaan en het te vragen....

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik28-3-2012 18:49:20

Hey,

Kan mms een deel van het plan zijn, te doen alsof ze er niet kunnen bij zijn??? als ze het zelf organiseert lijkt me het heel raar, dat ze de dag zelf niet aanwezig zal zijn....

Ik hoop voor jou dat mijn vermoedes kloppen, anders is het inderdaad helemaal niet leuk....

Alvast heel veel liefs Ellen

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik29-3-2012 13:42:36

Niks van aantrekken, echt waar...

Als mensen voor jou geen moeite willen doen, zegt dat meer dan genoeg...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...