Terug naar overzicht
Hey,wij zijn héél in het begin ook naar deze zaal gaan kijken omdat we wel eens iets anders wouden dan een traditionele feestzaal.We wouden een uitgebreid walking dinner doen.We werden heel goed ontvangen en de mensen waren zeker niet opdringerig. Ze hebben met ons alle mogelijkheden besproken maar als we uiteindelijk alles uitrekenden kwam het eigenlijk nog redelijk duur uit en uiteindelijk hebben we toch maar gekozen voor een klassieke feest (met eten aan tafel bediend)Al bij al vond ik het wel een mooie locatie als je met een niet te grote groep bent.GroetjesAnn-Sophie
Dag Saskia,Ook wij zijn deze zaal gaan bekijken. Zijn er zeer goed ontvangen geweest. Uiteindelijk hebben ook wij een andere zaal gekozen. Eén van de redenen hiervoor was dat de "danszaal" op het eerste verdiep ligt, terwijl de "eetzaal" op het gelijkvloers is. Ons leek het niet zo gezellig dat het feest dan als het ware gesplitst zou worden.groetjes,Daisy02/09/06
Hey,Ook wij zijn naar deze zaal gaan kijken. De foto's op internet vond ik echt geweldig! Maar niets van wat er op die foto's te zien was, was er ook in het echt. Het was echt een tegenvaller. Wat er ons nog een beetje tegenhield was, zoals Daisy al aanhaalde, de twee verdiepen. Nog een minpunt, rond nieuwjaar starten ze met renovaties. Ze hebben het huis ernaast ook aangekocht en willen nu de twee gebouwen samenvoegen om zo 1 grote zaal te bekomen. En normaalgezien zouden deze werken moeten af zijn tegen sept 2007, maar dat kon ze ons niet echt beloven... Wel jammer, want als het niet af is zit je daar wel midden in de werken he. En ten laatste, je mag daar de zaal gaan bezichtigen tijdens een feest! Niet ervoor, maar gewoon terwijl alles aan de gang is! Geef nu toe, wie zou dat leuk vinden?! Ik zou het denk ik niet echt tof vinden als er in de loop van de avond zo wat vreemde mensen over de vloer komen. Het idee dat hierachter zit is dat je je dan een beter beeld kan vormen over de twee verdiepen... Allemaal raar. Ah en tot slot, echt goedkoop zijn ze belange niet hoor! En heel wat bijkomstigheden zoals: je bent verplicht de installatie van hun dj te huren, de verlichting van de discobar MOET je ook huren. Misschien hebben ze wel een totaal nieuw concept gevonden, maar volgens mij moeten ze er nog een beetje aan schaven... Isabel01/09/07