Terug naar overzicht
Hey Jana! Misschien kan je een spray tanning doen? Dat is een spray en spuit je hele lichaam in dezelfde kleur! En verdoezelt jou polomouwkes :DWow nog maar 37 dagen spannend zeg!
Hey!Ja, dat is inderdaad lastig...ofwel tussendoor zonnebanken zodat het verschil weggaat ofwel idd zo sprayen...groetjes
wel zit met het zelfde probleem en ik ga zo snel mogelijk met de zonnebank beginnen
Hey,Zelf zou ik proberen om lange mouwen te dragen... is mms een beetje te warm... maar denk dat je anders zowizo steeds een beetje kleur verschil zult zien.... als je nog 30tal dag in de zon loopt.... (in katoen...)Veel groetjes Ellen
Misschien sunblock tijdens het werk en een zonnebankkuur in de vrijetijd? :-)
Zit met hetzelfde probleem. Werk altijd buiten en sta dan nog eens aan het water gewoonlijk dus zonnetje geeft goed dan. Zal wrs ook een spray tan worden want als het 30 graden is zie ik me nog niet met lange mouwen rondlopen
Ik heb bij het kiezen van mijn jurk van de verkoopster begrepen dat zonnenbank niet helpt: alles verkleurt dat, dus het witte wordt bruin, maar het bruine wordt bruiner. Je blijft dus een verschil zien. Enkel een spray tan zou voor een egale kleur zorgen, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
en lange mouwen, dan heb je (mogeljiks nog grappiger) van die kei bruine handen die aan je pols plots overgaan in spierwitte armen :Dvraag het ook eens na of spray-tanning het verschil zou wegwekren, want ik denk dat na een maand het evrschil tussen arm en schouder al heel groot kan zijn... en weet niet of dat dan voldoende dekt?Graciella van attrativa doet zeker spray-tanning, en die komt zelf voor een redelijke prijs bij jou aan huis. Misschien kan je het eens navragen bij haar?
Normaal gezien kan je met zonnebank het kleurverschil wel wegwerken (natuurlijk niet na 1 keer)... Heeft bij mij toch al altijd voor een egaal eindresultaat gezorgd, ook al stonden er tussendoor bv. andere lijntjes in...
Bodylotion kopen met zelfbruiner (hebben ze zelfs in de Aldi en die werkt ook) in, en die vanaf nu smeren op de plaatsen die overdag geen zon zien! Als je zo'n lotion systematisch smeert, krijg je ene mooi resultaat. En tussendoor inderdaad een keertje zonnen zonder bandjes of naar de zonnebank.Komt wel goed, je hebt nog genoeg tijd om het op te bouwen :)