Nu Online
Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ring of niet

28-3-2012 20:38:40
een vraagske, mijn vriend mag voor zijn werk geen trouwringen dragen. hij vind het dan ook weggegooid geld als het dan maar in de schuif ligt. maar ik vind het zo raar om alleen voor mij een ring te kopen.

iemand hetzelfde probleem?
wat zouden jullie doen?

stephanie

Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 871

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 20:47:40

Koop voor je toekomstige man een goedkopere ring. Jullie kunnen deze op de dag dan wisselen en nadien kan hij hem wel aandoen in het week-end,als je uitgaat, als er een feest is,...

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:01:10

Hoi,
Mijn aanstaande is ook geen ringendrager en zal deze tijdens het werk ook zeker niet aandoen.
't zal voor de zondagen worden.
We hebben wel een set gevonden waarbij de mannenring echt wel sober is en het dus ook niet zo erg is dat deze in de kast zal liggen.
Maar hij heeft wel een ring, voor bv. speciale gelegenheden.

Je kan 'm ook aan een kettinkje hangen?

Groetjes!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:12:39

als jullie durven kan je zelfs een ring-tatoo nemen dat bestaat weet ik een gek idee wel en je kan het ook niet uitwisselen maar t is wel altijd zichtbaar :-)
Persoonlijk zou ik wel voor twee ringen gaan al is het inderdaad voor bijzondere gelegenheden, ed.

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:20:54

Wij hebben het zelfde probleem. Ik heb een witgoud ring genomen en mijn ventje een stalen. Schilt een pak in prijs. Voordeel de mijne mocht iets duurder zijn dan geplant. :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:33:56

Hoi,

Hier ook dezelfde situatie...mijn verloofde wou ook een tattoo-ring...maar ik zag dat niet zitten! Hij heeft nu wel een ring gekozen die een pak goedkoper is dan mijn exemplaar, maar wel wit goud. Hij zal de ring ofwel aan zijn ketting dragen (die hij wel altijd draagt) ofwel enkel in het weekend of na de werkuren...

groetjes

Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:38:51

Hallo,

Wij mogen beiden op ons werk geen ringen dragen.
Toch hebben we er bewust voor gekozen om er wel te kopen.
Onze ringen waren nu niet duur, we hebben gewoon de ringen genomen die we mooi vonden en deze waren toevallig dus goedkoop.
We zijn van plan om ze rond een ketting te hangen en de uiteindelijke ringen te laten tatoeëren.
Groetjes :)

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 21:52:58

Ik krijg een ring, hij een tattoo ring omdat hij die inderdaad op het werk niet mag dragen en hij weet dat hij die op andere momenten ook niet zal dragen.
Ring aan een ketting dat vind ik persoonlijk ... niet zo en zelf een tattoo op mijn vinger, dat zie ik dan weer niet zitten. Trouwen gaat over compromissen sluiten toch

Ellemieke

Meld misbruik28-3-2012 21:55:18

Ik zou ook voor een stalen of zilveren ring gaan - op voorwaarde dat hij überhaupt een ring wil dragen :)

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 22:03:39

hey mijn ventje mag zijn ring ook niet dragen op zijn werk, hij doet hem dan in zijn vrij tijd aan.
En ik kan ook geen ringen dragen bij me werk maar ik draag hem om me kering
en hebben Hierdoor ook voor zilveren ringen gekozen

gr francis

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 22:40:29

Hier heeft mijn ventje ook een stalen ring genomen. Hij kan hem ook niet dragen op het werk. Deze heeft 53 euro gekost geloof ik. Helemaal niet veel en blijft mooi he.

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 8:49:07

hallo ook hier hetzelfde probleem
Ventje mag ring ni dragen op het werk; dus hebben we ook vr hem een titanium ring gekocht. en ik heb er eentje uit de trouwcollectie maar ook een vrij sobere dus ze passen goed samen!

x

tamara 7/9/2012

Meld misbruik29-3-2012 9:02:56

hier ook dat probleem en is een stalen ring geworden

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:09:54

Hey,

Hier ook hetzelfde. Wij hebben wel 2 ringen, en ik draag hem altijd, maar mijn man doet hem (voorlopig, tot hij het beu is om hem elke dag aan en uit te doen wss :p) elke dag aan na zijn werk, en doet hem s'morgends voor zijn werk weer uit en legt hem in z'n ringendoosje. Maar hoelang mannen dit volhouden is nog de vraag :p hihi.
Ik vind persoonlijk wel dat ringen bij een huwelijk horen, al is het een goedkopere versie voor de man, het is toch een mooi symbool.

Groetjes

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:35:23

Ik mag als verpleegster ook geen ringen dragen...en toch is de mijne dubbel zo duur ;-) die hang ik dan aan n ketting rond mijn nek, maar voor n man lijkt me dat niet zo ideaal :-) maar zoals de meesten zeggen...kzou toch ook n ring voorje toekomstige kiezen maar dan idd misschien n minder duur exemplaar :-)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik29-3-2012 10:36:13

Mijn man draagt geen ring en niet omdat het niet mag op het werk... hij draagt gewoon nooit juwelen. En wij vonden het ook weggegooid geld. Wij hebben dan ook enkel voor mij een ring gekocht en ik heb daar geen enkel probleem mee hoor (en dan mocht die van mij een beetje duurder zijn hé )
Als je de symboliek belangrijk vindt en absoluut wil dat hij een ring heeft (al ligt die dan in de kast of doet hij hem enkel aan als jullie samen weg gaan) dan zou ik voor een goekoper exemplaar in staal of zilver gaan.
groetjes

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik29-3-2012 11:46:15

Ik heb een echte gouden ring, gemaakt van mijn grootvader zijn ring. Mijn vriend zal een zilveren ring kopen. Hij "denkt" daar niet aan te kunnen wennen, aan een ring dragen; daarom wil hij starten met een zilveren (= goedkope) ring. Als het hem wel aanstaat en hij er wel kan aan wennen, blijft hij hem dragen. Staat het hem niet aan, doet hij hem uit... maar dan is het geen verloren geld, wat je bij goud al rapper zou hebben... Uiteindelijk is zilver ook duurzaam, alleen wat gemakkelijker gekrast, maar als ik naar mijn mama haar trouwring kijk, zitten daar evengoed krassen op...

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 13:04:07

Voor mijn toekomstige nemen we een ring in zilver of staal omdat hij deze ook enkel in het weekend kan dragen, denk dat dit tegenwoordig veel gedaan wordt. Het is zonde om een dure ring te kopen die toch maar een paar x per jaar uit de kast komt.

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik11-4-2012 18:12:37

Wij nemen geen ringen, maar gaan voor een tattoo!!
Het ontwerp is volledig ons ding! We love it! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...