Terug naar overzicht
De nieuwe collecties komen uit rond november. Dus dan al eens een kijkje gaan nemen zou ik zeggen. Bestellen een goede 6 maand op voorhand is voldoende normaalgezien. Veel succes!Groetjes,Katrien18/08/06
Hoi Isabelle,Ik ben rustig aan beginnen zoeken naar een jurk van het moment we besloten hebben om te trouwen. ik heb er wel even over gedaan om iets te vinden naar mijn zin EN budget. Als ik van jou was, zou ik niet wachten op de nieuwe collectie, ga gewoon op zoek en als je een jurk vindt waarvan je denkt "dat is het", zou ik die gewoon kopen. Ik heb er helemaal geen probleem mee dat we niet kunnen trouwen voor de kerk. Zolang de kerk ons "ziek en des duivels" bestempelt, wil ik er niets meer mee te maken hebben. Maar ik respecteer als je daar andere ideeen over hebt. Als je in de toekomst rechtstreeks met mij wilt communiceren, moet je maar je mailadres achterlaten, dan kunnen we mailen of chatten met elkaar.Groetjes,Carine09/09/06
Hallo Isabelle,Vooreerst proficiat met jullie huwelijksplannen! Heb je ondertussen je bruidsjurk al? Bij Het Bruidsparadijs in Kapellen heb je niet alleen een zeer ruime keuze in bruidsjurken, maar ook in heel toffe broekpakken. Deze zijn vooral zeer gegeerd bij lesbische bruidjes! Kom maar eens - geheel vrijblijvend - een kijkje nemen! Kijk ook eens op www.bruidsparadijs.be Veel succes!Marita