Terug naar overzicht
Dag Ellen,Wij geven ons trouwfeest daar op 2 sept.Wij zijn daar vorig jaar zeer goed ontvangen bij ons eerste en tweede gesprek. Alex (de baas) is volgens ons zeer professioneel bezig en kan ons echt op ons gemak stellen.De menukaarten worden door de zaal verzorgd, maar wij hadden daar graag nog 'ons' zinnetje bij (dat staat ook op de uitnodigingen, misboekjes, ..) en dat was geen probleem. In de prijs zit inbegrepen dat je je volledige menu kan gaan proeven met 6 personen, dit hebben wij in mei gedaan en was schitterend meegevallen (onze beide ouders waren mee en die vonden het ook heel lekker).Tot hiertoe zijn wij zeer positief.groetjes,Daisy02/09/06
Mijn broer gaat daar trouwen. Lijkt me een zeer goede zaal, was ook één van onze favorieten...Heb je nog andere opties... Twijfel je tussen verschillende zalen?Indien niet, dan zou ik er gewoon voor gaan...
Misschien een beetje laat voor jou, maar het kan andere mensen misschien helpen.Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd, en onze receptie+feest was in zaal Tybeert. Niets dan lof! Alex (de eigenaar) is zéér professioneel, correct, maar toch vriendelijk en soepel. Alle gasten waren zeer tevreden over het eten en de locatie. Iedereen wordt vlot bediend, en op de recepties wordt er zeer veel rondgegaan met hapjes.Mijn vrouw en ikzelf hebben al twee kinderen samen (5 jaar en 9 maand), en ook haar broer en zussen hebben al kindjes. Samen waren er 8 kinderen tussen 4 maand en 8 jaar. Dat vormde geen enkel probleem, en ook de kindjes kregen voldoende aandacht!Mochten wij opnieuw moeten kiezen, dan zou het zéker terug in zaal Tybeert zijn!