Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

superzenuwachtig

29-3-2012 9:06:35
om 11 uur heb ik proef van haar en make-up en de stress is echt te snijden... om 7 uur er van wakker geworden :s

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 468

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:08:11

Oei Dorien,is inderdaad wel spannend....Drink een groene thee,ga even in bad liggen relaxen en geniet ervan hé...zal toch weer leuk zijn om het resultaat te zien.

Is je haar al lang genoeg om op te steken??

Groetjes

Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:16:18

Ik heb vanavond proefkapsel... Ben ook echt benieuwd!
Veel succes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:17:01

mja spannend ... ook vooral omdat ik daar anders zeer weinig belang aan hecht denk ik bv. ik doe nooit geen make-up op. naar de kapper ben ik bijna een jaar niet meer geweest om het te laten groeien en is nu iets langer dan schouderlengte. ik heb het altijd gehaat om er speldjes of iets in te steken ... laat staan opsteken. :) denk dat ik geen gemakkelijke ben

mja nu iets eten mss is een theeke drinken inderdaad geen slecht idee en dan douchke nemen en bijna vertrekken denk ik

ik ben toch voorbereid : heb mijn spullen mee, heb foto's mee van wat ik mooi vind zowel van haar als van make-up, ik heb daarjuist haar nog is gebeld want was aan het twijfelen over het juiste adres, en dan zal het bijna tijd zijn zekr :s

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:45:07

Hey Dorien,

Dat komt allemaal inorde, gewoon geniet als je daar bent! Ik ben 2x naar de kapper moeten gaan voor mijn proefkapsel, ben ook niet zo makkelijk :-) maar nu is het volledig naar mijn zin!
Ik had er wel nog niet aangedacht om een proef make up te doen...;
Ik zal dan mss nog een afspraak maken om even te gaan :-)

Genieten! Met nog 36 dagen op de teller moeten we ervan profiteren om nog even te genieten vvan ons verloofde leven :-)

Groetjes,

Ellen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:48:12

ja die teller blijft maar naar beneden gaan! en nog wel wat te doen... ja michele doet beide dus ineens samen proef haar en make-up

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik29-3-2012 9:55:58

Ik ga vanmiddag voor de 2de keer voor make-up... was niet zo tevreden van de eerste keer en ga eens ergens anders proberen... als dat nog niet is wat ik wil ... euhm ... dan ben k echt gewoon MOEILIJK

Successsssssssss!!!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:00:50

Hey Dorien,

Probeer er gewoon van te genieten. Ik dacht ook dat mij dat niet ging lukken maar ik vond het toch zo spijtig als mn proef voorbij was, het is pure verwennerij.
Ik gebruik ook nooit veel make-up maar het resultaat was nog volledig "mij". Ook van mijn kapsel ben ik supertevreden.

Succes !!! En laat ons weten hoe het gegaan is hé!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik29-3-2012 10:15:26

Hey Dorien,

Genieten vandaag is de boodschap!
Is ook een ontzettend spannend en belangrijk onderdeel van jullie grote dag hé
Ik moet binnen 2 weken gaan voor proefkapsel en make-up en vind het nu ook al ontzettend spannend:-)

Have fun today en hopelijk wordt alles zoals jij het wil!

Veel groetjes,

Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...