TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
4-5-2012
|
29-3-2012 11:37:11
Wendy,
Ik denk inderdaad dat je alles zowat hebt.
Ben blij dit zo eens te zien, want nu ben ik zeker dat ik er ook bijna ben. Zelf moet ik nog mijn planning doorgeven aan dj en fotograaf. Bedankingen zijn half klaar (verpakking heb ik, enkel nog de vulling gaan halen).
Goede reminder dat ik ook nog mijn speech moet schrijven :-)
Nog veel plezier met de verdere voorbereiding. Geniet er nog van en vooral van jouw trouwdag zelf.
Groeten Evelien
|
|
Ellen
4-5-2012
|
29-3-2012 12:31:40
hier loopt het regelen stilletjes aan op zijn einde. ringen moeten we nog gaan afhalen de openingsdans nog doorgeven aan de dj de kleur van de ballonnen nog kiezen bruidsboeket gaat mijn ventje regelen enveloppendoos ga ik nog maken de decoratie ben ik in elkaar aan het steken proefkapsel nog kleed nog gaan afhalen, is net vermaakt. en de speech ook nog schrijven. huwelijkscontract nog afgeven bij de gemeente.
|
|
Ellen
5-5-2012
|
29-3-2012 13:23:26
hey hey,
Ook hier is alles bijna inorde :-). Vervoer, kerk, zaal, ceremoniemeester, dj, zijn allemaal geregeld. Nog een 48koppels die moeten bevestigen, maar nu hebben we al 203personen avondfeest en 115 personen receptie. Tafelschikking staat al min of meer op punt, versiering voor de kerk zijn we al gaan halen, mijn verloofde heeft al de bloemen geregeld (boutonieres, bloemstukken voor de kerk en mijn bruidsboeket) Menukaarten voor 's middags en 's avonds zijn gemaakt Schikking eretafel Afspraken met foto- & videograaf zijn gemaakt proefkapsel is gedaan Proef make-up ben ik nog aant twijfelen of ik dit ga doen 150 misboekjes zijn gemaakt kledij bruidskindjes zijn gekozen binnen 3 weken nog eens gaan passen kostuums bruidegom + suite zijn gekozen bedankjes ouders zijn gekozen Enkel nog 3 bedankingen gaan kiezen (cameraman, persoon die gastenboek maakt en onze enveloppen schrijfster) binnen 3 weken nog 1x mijn trouwjurk gaan passen ringen volgende week afhalen Ik denk dat we erbijna zijn :-)
groetjes!
|
|
Sarah
18-5-2012
|
29-3-2012 17:12:21
Hey, hier is het volgende ook al in orde (heb even geknipt en geplakt uit jouw lijstje om te vergelijken: - Kleed + accessoires: ok, proefmake-up waarschijnlijk in paasvakantie - Kleren bruidegom: Pak besteld, nog schoenen en hemd kopen - Ringen: maandag afhalen - Dj: ok, openingsdans wel nog doorgeven - Zaal: ok, alles besproken - Fotograaf: ok - Bedankjes: photobooth voor feest, enkel nog uitdeelcadeautjes voor de kindjes vd klas - Slaapplaats voor gasten: B&B ok - Vervoer: voor onszelf nog eens bekijken (werken niet met bepaalde auto's) - Bruidsboeket: Ok, besteld via etsy en aangekomen (vilt) - Kleren bruidsmeisje: enkel nog schoenen - Enveloppedoos: Ok, enkel nog versieren - Gastenboek: Ok, enkel nog versieren - Fotolocatie: Ongeveer - Gemeente: Ondertrouw enz ok, enkel nog muziek doorgeven (1 nummer)
|
|
An
18-5-2012
|
30-3-2012 8:14:16
Dag mei-bruidjes,
Hier nog 48 dagen op de teller:
- kleed: 10 april 1e pas samen met proefkapsel - accessoires: min of meer ok. Heb een ketting en oorbellen besteld bij Lemony, maar dat is nog niet toegekomen. Ik weet ook nog niet of het echt dat zal worden, maar soit. - proefmake-up: paasvakantie - kleren bruidegom: volledig in orde - ringen: besteld bij FDO - Dj: ok, maar we gaan nog wel eens met hem afspreken om alles te overlopen en te bespreken - Zaal ok: grote lijnen besproken, maar moeten nog wel de menu gaan vastleggen - Fotograaf ok: in april doen we nog een verlovingsshoot om alvast aan de camera te wennen. - Bedankjes: moet ik nog bestellen (vergeet-me-nietjes) - Bruidsboeket: kijkt de bruidegom voor - Enveloppendoos: moet ik nog schilderen (-> paasvakantie) - Gastenboek: komt vandaag aan met UPS. Wij hebben een groot canvas van 40*160cm besteld met in het midden een detail van onze uitnodiging. Iedereen kan er dan rondschrijven. Dit gaan we dan in de gang ophangen. - Fotolocatie: ongeveer - gemeente: ondertrouw = ok sinds woensdag. - geloften: de mijne heb ik gisterenavond geschreven - speech voor op het avondfeest: gaan we samen nog schrijven. - bevestigingen beginnen ook stilletjes aan binnen te komen (maar mensen hebben nog tijd tot 13 april). - tafelschikking: begin ik pas aan als alle bevestigingen binnen zijn.
Voila, dat is het ongeveer denk ik :). Of ben ik iets vergeten?
|
|
Bettina
12-5-2012
|
30-3-2012 12:41:04
Hoi Hoi
ik heb het gevoel dat ik nog zo veel moet doen: echt stress!!!!!
Wij trouwen op 12 mei en hebben wat tegenslagen gehad, maar daar worden oplossingen voor gezocht natuurlijk.
feestzaal: ok gemeente: ok trouwjurk: ok, 2e pas einde april schoenen: ok kostuum: ok, nog inkorten maar da's voor zaterdag schoenen: ok juwelen: ok ringen: ok lingerie: ok uitnodigingen: ok, verstuurd en bevestigingen komen binnen kapper: ok, proefkapsel was perfect make-up: ok, make-up alsook perfect fotograaf: ok, dagindeling verstuurd, nog enkele kleine zaakjes te checken dj: ok, liedjes liggen vast maar moeten nog is kort besproken worden bedankingen: ok, zijn besteld en moeten 1 dezer toekomen boeket: nok, keuze gemaakt maar moet nog besteld worden kostuum kids: ok, maar moet ingekort worden voor onze jongste schoenen kids: nok, voor onze jongste ok, voor de oudste geen goesting gevonden vervoer: ok, 1 limo maar zijn nog bezig om een 2e te vinden kamers boeken: ok babysit: ok, alles al geregeld openingsdans: ok bedanking ouders: nok, kadootje of bloemen? menu samenstellen: ok voorhuwelijksparen in orde brengen: nok, papieren zijn er maar moeten nog binnengebracht worden huwelijksreis kiezen/boeken: ok gastenlijst: ok gastenboek: ok lunch: ok locatie foto's kiezen: ok getuige kiezen Bettina: ok getuige kiezen Robin: ok dagindeling: nok, bijna ok bloemen tafels: ok menukaarten: ok tafelschikking: nok, pas klaar wanneer we weten wie er komt
wat denken jullie hier van? :s heb ik onnodige stress? het ziet er telkens goed uit als ik mijn lijst bekijk maar heb telkens het gevoel da'k iets vergeet of zo ...
als ik iets vergeten ben, pls tell me!!!! :o)
|
|
Crystal
12-5-2012
|
30-3-2012 12:49:47
Rustig blijven Bettina! Zo te zien heb je toch al het meeste gedaan!? Wij moeten onze misboekjes nog "pimpen" en printen maar dat staat op het programma voor die weekend! En maar hopen dat het prachtig weer wordt in mei :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|