Terug naar overzicht
Hoi Jan, mijn ventje had tot vorig jaar lang haar, en ik heb me altijd afgevraagd hoe ik dat zou overleven op onze huwelijksdag. Uiteindelijk heeft hij toevallig zelf beslist om het allemaal af te knippen in de loop van vorig jaar, en het staat hem ook wel (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat moet doen hé ;) )Maar zijn voorstel was: - zoals altijd, in een staart naar achteren, afhankelijk van de stijl van je kostuum kan je dan nog variëren in de strik of lint- met een hoed, dan moet je het niet samendoen, maar waait het ook niet té hard weg buiten als er een windje is- Ofwel met gel/lak, naar achteren kammen, zodat het mooi in 'model' blijft... al hangt alles natuurlijk een beetje af van de effectieve lengte hé. Als fotografe misschien wel een tip... zorg ervoor dat als je het ergens los laat, er altijd 1 zijde van je gezicht te zien is... anders krijg je een haargordijn in plaats van emotie te zien op je foto's en dat zou zonde zijn. Succes met je keuze!
Ik zou het in een mooie lage staart doen, of eventueel een vlecht?een "vissenvlecht" (fishtail braid) is ook heel mooi en net iets specialer... en dan blijft het beter bij elkaar.dit is een beetje een warrige versie, maar je kan t eens googlen, he :-)