Terug naar overzicht
Wij twijfelen nog tussen heartland - i saw her first en westlife - you raise me up. Adèle is ook heel mooi, wordt onze openingsdans.
wij hadden gekozen voor hun openingsdans... eerst de openingsdans van mijn ouders hun trouw en dan mijn schoonouders hun liedje... natuurlijk vonden ze dit supper
Heidi,Heb ook al met dat idee gespeeld. Maar we weten niet of mijn schoonouders eigenlijk ooit een openingsdans hebben gehad.Zou het dan zonde vinden om enkel die van mijn ouders te draaien. Maar de openingsdans van mijn ouders (Du van Peter Maffay) wil ik wel op de avond nog eens draaien.
misschien kan je ze anders eens vragen of er een liedje is waar ze graag op dansen indien ze geen openingsdans hadden... ons leek het leuk om hun openingsdans te gebruiken en ook de mensen vonden dit een supper gebaar (ook al waren het niet echt liedjes voor mijn man en mij ;-) )
Mijn papa en schoonpapa zijn zot van Celine Dion.. iets ouders maar ik weet zeker dat ze er een krop van in de keel gaan krijgen en dat moment nooit meer gaan vergeten, hier wordt het dus Because You Loved Me
ouders -s dus