Terug naar overzicht
Dag Elke,Bent u al gaan kijken in 't Hof Van De Putte in Zegelsem (deelgemeente van Brakel)? Ik be er naar een trouwfeest geweest en vond dit een prachtige lokatie. Het is een vierkantshoeve met mooie binnentuin. De feestzaal is mooi en zeer sfeervol. Het was voor mij een zeer mooie lokatie voor wie iets anders wil dan de traditionele feestzalen. Ik zou er zeker een kijkje gaan nemen.O ja ze hebben ook een web-site : www.hofvandeputte.be er staan foto's op en je kan er ook de gegevens vinden.GroetjesMiet
dankjewel we gaan zeker eens een kijkje nemen, ziet er inderdaad knap uit!grtjes
we zijn gisteren langs geweest en het was ook zéér prachtig!Prachtige locatie maar ook zéér vriendelijke mensen!Waarschijnlijk zullen we daar trouwen,spannend...Het enige waar we nog mee zitten is het feit dat de trap misschien een obstakel vormt voor sommige ouderen tussen de genodigden en dat de danszaal benenden is...Daar hebben we een beetje schrik voor dat de mensen niet gaan dansen ofzo.Voor de rest gewoonweg prachtig!
Hallo,iets gelijkaardigs is 't Brouwershof te Hekelgam (Affligem). Het is wel kleiner. Ik ben er al naar trouwfeesten geweest. Goed eten, goede muziek en ambiance.Groetjes,Isabel110807