Terug naar overzicht
Geniet er van Tamara!! En super zo een bijzondere Maid of Honnor!Veel plezier morgen (en vandaag en alle dagen die nog gaan komen!)Kijk al uit naar een verslagje! EN FOTO'S
bedankt linsey!verslag en foto's volgen zeker!
Tamara, geniet ervan!
Heel veel plezier morgen Tamara en al een dikke proficiat op voorhand!Geniet van elke seconde van je dagje!Veel groetjes!
Ik wil jullie bij deze ook alvast een prachtige dag toewensen samen!!!Laat alles over je heenkomen zodat de zenuwen geen kans krijgen! :-)GENIET ERVAN!!!!!!!! xxxx
Alvast een dikke proficiat en geniet met volle teugen van jullie dagje!!Groetjes!
Spannend!!Probeer vanavond toch rustig te genieten, goede nachtrust en morgen komt alles goed!!Geniet er van!!!groetjes
Héél erg spannend. Geniet ervan en beleef de dag van je leven. (Ben stiekem al jaloers , wou dat het ook al zover was) Succes!grtjs Eline
Heel veel geluk gewenst!!!! Geniet ervan!! x
heel veel plezier morgen en geniet van jullie mooiste dag.
heel veel succes en proberen te genieten, want je weet wat ze zeggen , het is de kortste dag van je leven. We zullen duimen voor je.
mijn dag is al heel vroeg begonnen, was al wakker om 5u15 :sgisterenavond nog tot 00u35 beziggeweest met de zaal, het resultaat mag er zeker wezen!vakantiezus is ook aangekomen, met veel traantjes van geluk tot gevolg :)de koffie is gemaakt, straks pistoleetjes halen bij de bakker.uitgeslapen ben ik niet, maar ik leef gewoon op adrenaline op dit moment denk ik :)dankuwel iedereen voor de wensen, ik zal er zeker van genieten!
Geniet van jullie dagje morgen!!
Ooooo tamara!! Spannend! Fijne dag vandaag! G E N I E T!