Terug naar overzicht
hey, ik heb de antwoorden gekopiëerd voor je. Zo kan je ze hier lezen.Veel succes Peggy 23/06/07RE: feestzaal Tybeert van: Miet 11/08/2006 17:39:01 Mijn broer gaat daar trouwen. Lijkt me een zeer goede zaal, was ook één van onze favorieten...Heb je nog andere opties... Twijfel je tussen verschillende zalen?Indien niet, dan zou ik er gewoon voor gaan... RE: feestzaal Tybeert van: Daisy 11/08/2006 16:17:22 Dag Ellen,Wij geven ons trouwfeest daar op 2 sept.Wij zijn daar vorig jaar zeer goed ontvangen bij ons eerste en tweede gesprek. Alex (de baas) is volgens ons zeer professioneel bezig en kan ons echt op ons gemak stellen.De menukaarten worden door de zaal verzorgd, maar wij hadden daar graag nog 'ons' zinnetje bij (dat staat ook op de uitnodigingen, misboekjes, ..) en dat was geen probleem. In de prijs zit inbegrepen dat je je volledige menu kan gaan proeven met 6 personen, dit hebben wij in mei gedaan en was schitterend meegevallen (onze beide ouders waren mee en die vonden het ook heel lekker).Tot hiertoe zijn wij zeer positief.groetjes,Daisy02/09/06