Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

werking van deze site

11-8-2006 18:40:01
hallo

ik zit me hier al vreselijk druk te maken in het feit dat ik een berichtje gestuurd heb i.v.m. feestzaal Tybeert en niet eens de recties kan lezen. Die vraagt mij telkens om aan te melden bij mijn eigen bericht en dat van anderen kan ik zonder problemen bekijken! Ik ben nochthans aangemeld. Kan iemand mijn a.u.b. uit de nood helpen want op dat vlak is deze site niet handig!

Ellen
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 608

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik12-8-2006 15:05:40

hey, ik heb de antwoorden gekopiëerd voor je. Zo kan je ze hier lezen.
Veel succes Peggy
23/06/07

RE: feestzaal Tybeert
van: Miet 11/08/2006 17:39:01

Mijn broer gaat daar trouwen. Lijkt me een zeer goede zaal, was ook één van onze favorieten...

Heb je nog andere opties... Twijfel je tussen verschillende zalen?

Indien niet, dan zou ik er gewoon voor gaan...

RE: feestzaal Tybeert
van: Daisy 11/08/2006 16:17:22

Dag Ellen,

Wij geven ons trouwfeest daar op 2 sept.
Wij zijn daar vorig jaar zeer goed ontvangen bij ons eerste en tweede gesprek. Alex (de baas) is volgens ons zeer professioneel bezig en kan ons echt op ons gemak stellen.
De menukaarten worden door de zaal verzorgd, maar wij hadden daar graag nog 'ons' zinnetje bij (dat staat ook op de uitnodigingen, misboekjes, ..) en dat was geen probleem.
In de prijs zit inbegrepen dat je je volledige menu kan gaan proeven met 6 personen, dit hebben wij in mei gedaan en was schitterend meegevallen (onze beide ouders waren mee en die vonden het ook heel lekker).
Tot hiertoe zijn wij zeer positief.

groetjes,

Daisy

02/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...