Nu Online
Momenteel zijn er 507 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gift bags voor getuigen, bruidsmeisje, bevriende fotograaf

29-3-2012 15:16:54
Dag dames en heren,

Ik ben momenteel aan het piekeren over giftbags voor de belangrijkste personen op ons huwelijksfeest van 7-7-2012. Ik ben op zoek naar geschikte draagtassen (liefst van papier of karton) in het thema 'bruiloft'. Ik had het liefst niet al te veel geld uitgegeven aan de verpakking, want de inhoud zal ruim voldoende zijn :)

Voor de getuige/bruidsmeisje moet de tas toch wel groot zijn. Ik zoek ook nog kleine tasjes om een kaarsje in te stoppen.

Iemand ideetjes voor draagtassen/zakjes?

Bedankt
Sara

Sara
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1359

sandra
6-10-2012
 Meld misbruik29-3-2012 16:33:18

Je kan papieren zakken kopen in de AVA in verschillende maten en kleuren,
je kan ze dan misschien zelf nog versieren.

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik29-3-2012 22:40:38

Hallo Sara,

En mag ik dan zo vrij zijn om te vragen wat je in die gift bag stopt? Ik ben nog op zoek naar een origineel geschenk, maar de inspiratie is wat op :-)

Mvg
Sylvie

Sofie
2-6-2012
 Meld misbruik30-3-2012 13:03:01

Hallo Sara

Wat een super idee. Wat steek jij dan zo allemaal in die giftbags?
Groetjes
Sofie

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 13:54:24

Inderdaad heel tof idee!
Ben ook benieuwd naar wat er in die zakjes zal zitten:-)

veel groetjes

Sara
7-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 20:06:13

Dag dames

Hierbij een korte opsomming:
* lezers kerk (vr): zakdoekjes, muntjes in een bruidsjurkdoosje, kaarsje, blocnootje
* lezers kerk (ma): zakdoekjes, muntjes in bruidegomsdoosje, flessenopener
* getuigen: zakdoekjes, haargel, deo, gepersonaliseerde pen, flesopener, badge 'Getuige'
* bruidsmeisje: badge 'Bruidsmeisje', rozenblaadjes, pen, blocnootje, muntjes in een bruidsjurkdoosje, kaarsje, gevulde toilettas (haarlak, nagelvijl, nagelknipper, pincet, handcrème, deo, lipbalsem, pleisters, douchegel, diepreinigend masker)
* bevriende fotograaf: badge 'VIP', stressbal, muntjes in bruidegomsdoosje, druivensuiker, pen, zakdoekjes, deo, gepersonaliseerde wijnkist.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Groetjes
Sara

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik1-4-2012 18:07:39

amaai chique zeg
die zullen daar nogal verwend worden:-)
waar vind je die badge van getuige en bruidsmeisje?

echt leuk en goed over nagedacht:-)

veel groetjes

Sara
7-7-2012
 Meld misbruik1-4-2012 22:24:27

Hoi Mieke
Wel ik heb dat gezien op weddingshopgift. Een heel leuke website!

Groetjes
Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...