Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Keienhof kalmthout

29-3-2012 22:42:30
Hey Bruidjes,

Heeft er iemand positieve of negatieve ervaring met het Keienhof in Kalmthout?
We waren eigelijk zeker dat we voor de E-10 Hoeve in Brecht gingen kiezen maar we zijn toch nog naar het keienhof gaan kijken en echt wauw....

Groetjes

Thalia
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1750

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik29-3-2012 23:27:21

Hey Thalia,

het Keienhof is echt prachtig, heel lekker eten en een uitstekende service.
Wanneer je echter met een gezelschap bent van 130 personen die allemaal graag dansen, vrees ik dat de dansvloer een beetje te klein is (ook al beweren zij van niet, maar vraag dan zeker of je op voorhand de zaal mag komen bekijken wanneer er een soortgelijk feest gehouden wordt, dan ben je zeker).

Normaal gezien zouden wij daar ons trouwfeest houden, maar omdat onze families voornamelijk uit dansmariekes (en -jannekes :D) bestaan, hebben we de zaal geannuleerd en voor een grotere locatie gekozen.
Wel opletten dat het feest maar tot 3h mag duren wegens lastige buurman, maar daar wordt wel duidelijk op gewezen. Ook dat vond ik een klein nadeel: wanneer je feest een schot in de roos blijkt te zijn en iedereen zich uitstekend amuseert, is het wel jammer dat je om 3h iedereen naar huis moet sturen.
Bovendien ben je verplicht om hun huis-DJ te nemen. Op zich een suuuuupervriendelijke man die 'bangelijk' :D goed draait en jouw wensen perfect aanvoelt, maar zijn prijs is er ook wel naar (wij betalen iets meer dan 1000 euro; als je voor de basic stuff gaat, komt het 'maar' neer op 800 euro).

Wij hadden al zeeeer veel goeds gehoord over het Keienhof en hebben op zich ook niks negatiefs toe te voegen, het is alleen heel erg jammer dat de noden van onze gasten het onmogelijk maken om voor deze zaal te kiezen,

Wel een opmerking: wij hadden een voorschot betaald van 300 euro, hetwelk we nu kwijt zijn. Vind ik naar mijn mening wel correct, maar nu willen ze ons ook nog een fikse schadevergoeding laten betalen wegens misgelopen inkomsten (terwijl wij pas eind december de zaal hadden vastgelegd en je op minder dan 6maanden normaal geen aanvraag meer gaat binnenkrijgen voor een andere trouw). Dat was onze enige 'negatieve' ervaring.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.

Nog veel succes verder en laat zeker nog iets horen!

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik30-3-2012 9:11:48

Hoi Thalia,

Ik zelf ben er nog niet geweest, maar wel iemand die we kennen. Het was er een super mooi feest geweest, alles afgewerkt. Maar zoals Katrien zegt, om 3u is het daar effectief gedaan. De enige opmerking die die persoon had, was dat de porties niet zo heel groot waren. (hij zelf had wel genoeg gegeten maar blijkbaar hadden enkele grote eters nog een beetje honger)

Maar voor de rest heb ik niets dan lof van gehoord!

Ook van de E10 hoeve (deze stond bij ons ook op het lijstje) heb ik zeer goede dingen gehoord. Wij hebben deze uiteindelijk niet genomen omdat de autosnelweg daar echt wel zeer dichtbij is, mochten we buiten receptie gehad hebben.

Veel succes!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik30-3-2012 10:08:32

Ik vind persoonlijk dat beide zalen moeilijk te vergelijken zijn.
Het Keienhof is gewoon chiquer dan de E10hoeve maar de minpunten zijn idd : geen airco (ramen mogen ook niet open gezet worden wegens vervelende buurman), kleine dansvloer, muziek gaat vanaf 01u00 een stuk stiller én idd, om 03u00 is het groot licht aan en iedereen wordt (letterlijk!!) buiten 'gegooid'. Qua service tijdens het feest en kwaliteit van het eten kan volgens mij weinig verkeerds gezegd worden.
In de E10hoeve heb ik reeds 2 trouwfeesten gehad. Ik vind persoonlijk dat de zaal altijd iets meer versierd mag zijn (bijv. geen stoelhoezen???) en het eten is veel minder verfijnd (grote 'boeren'borden)... Het is gewoon allemaal minder chique!
MAAR : qua prijs is de E10hoeve absoluut de goedkoopste in vergelijking met andere zalen in de buurt. Mss ook eens kijken naar Hof Ter Smisse (Hoogstraten), Strijboshof (Kalmthout) of iets leuks in Brasschaat? Succes met je keuze! X

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik31-3-2012 14:16:58

Hey Bruidjes,

Bedankt voor jullie reactie,we zijn al een stuk verder geholpen dus ik denk dat het eerder E-10 Hoeve gaat worden want wij zijn niet van plan om 800euro te geven aan de DJ.
En mijn ventje is al ne grote eter dus hy gaat zeker niet genoeg hebben dan,en das zeker niet de bedoeling.

Het zijn idd verschillende zalen,kvond het keienhof echt heel mooi.

Groetjes

Tina
21-5-2011
 Meld misbruik7-5-2012 21:16:07

Wij hebben vorig jaar ons feest gedaan in de E10-hoeve en ik kan er niks op aanmerken. Prijs Kwaliteit vond ik het ook erg goed en ook de gasten vonden het eten heel goed. Wij hebben enkel een zeer negatieve ervaring met de huis dj van daar, hij was helemaal niet vriendelijk en draaide ook niet de muziek die wij leuk vonden. Ik zou hem dus absoluut niet aanraden. Dat was het minpuntje van ons feest, maar voor de rest toppie toppie in orde!!!

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik7-5-2012 21:48:45

Hey Tina,

Bedankt voor je reactie.
We gaan trouwen in de E-10 Hoeve in Brecht maar nemen niet de huis dj,wij hebben veel goede commentaren gehoord over hem maar nu ben ik blij dat we hem toch niet genomen hebben.
Ik hoop dat wij ook een leuk trouwfeest mogen hebben,zoals jullie...

Eva
24-5-2014
 Meld misbruik22-10-2014 15:30:11

Toch benieuwd hoe het anderen is vergaan in het Keienhof .... jammer dat ik deze reacties niet vooraf gelezen heb, had me heel wat hartkloppingen kunnen besparen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info