TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
23-6-2012
|
29-3-2012 23:27:21
Hey Thalia,
het Keienhof is echt prachtig, heel lekker eten en een uitstekende service. Wanneer je echter met een gezelschap bent van 130 personen die allemaal graag dansen, vrees ik dat de dansvloer een beetje te klein is (ook al beweren zij van niet, maar vraag dan zeker of je op voorhand de zaal mag komen bekijken wanneer er een soortgelijk feest gehouden wordt, dan ben je zeker).
Normaal gezien zouden wij daar ons trouwfeest houden, maar omdat onze families voornamelijk uit dansmariekes (en -jannekes :D) bestaan, hebben we de zaal geannuleerd en voor een grotere locatie gekozen. Wel opletten dat het feest maar tot 3h mag duren wegens lastige buurman, maar daar wordt wel duidelijk op gewezen. Ook dat vond ik een klein nadeel: wanneer je feest een schot in de roos blijkt te zijn en iedereen zich uitstekend amuseert, is het wel jammer dat je om 3h iedereen naar huis moet sturen. Bovendien ben je verplicht om hun huis-DJ te nemen. Op zich een suuuuupervriendelijke man die 'bangelijk' :D goed draait en jouw wensen perfect aanvoelt, maar zijn prijs is er ook wel naar (wij betalen iets meer dan 1000 euro; als je voor de basic stuff gaat, komt het 'maar' neer op 800 euro).
Wij hadden al zeeeer veel goeds gehoord over het Keienhof en hebben op zich ook niks negatiefs toe te voegen, het is alleen heel erg jammer dat de noden van onze gasten het onmogelijk maken om voor deze zaal te kiezen,
Wel een opmerking: wij hadden een voorschot betaald van 300 euro, hetwelk we nu kwijt zijn. Vind ik naar mijn mening wel correct, maar nu willen ze ons ook nog een fikse schadevergoeding laten betalen wegens misgelopen inkomsten (terwijl wij pas eind december de zaal hadden vastgelegd en je op minder dan 6maanden normaal geen aanvraag meer gaat binnenkrijgen voor een andere trouw). Dat was onze enige 'negatieve' ervaring. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.
Nog veel succes verder en laat zeker nog iets horen!
|
|
Sophie
18-8-2012
|
30-3-2012 9:11:48
Hoi Thalia,
Ik zelf ben er nog niet geweest, maar wel iemand die we kennen. Het was er een super mooi feest geweest, alles afgewerkt. Maar zoals Katrien zegt, om 3u is het daar effectief gedaan. De enige opmerking die die persoon had, was dat de porties niet zo heel groot waren. (hij zelf had wel genoeg gegeten maar blijkbaar hadden enkele grote eters nog een beetje honger)
Maar voor de rest heb ik niets dan lof van gehoord!
Ook van de E10 hoeve (deze stond bij ons ook op het lijstje) heb ik zeer goede dingen gehoord. Wij hebben deze uiteindelijk niet genomen omdat de autosnelweg daar echt wel zeer dichtbij is, mochten we buiten receptie gehad hebben.
Veel succes!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
30-3-2012 10:08:32
Ik vind persoonlijk dat beide zalen moeilijk te vergelijken zijn. Het Keienhof is gewoon chiquer dan de E10hoeve maar de minpunten zijn idd : geen airco (ramen mogen ook niet open gezet worden wegens vervelende buurman), kleine dansvloer, muziek gaat vanaf 01u00 een stuk stiller én idd, om 03u00 is het groot licht aan en iedereen wordt (letterlijk!!) buiten 'gegooid'. Qua service tijdens het feest en kwaliteit van het eten kan volgens mij weinig verkeerds gezegd worden. In de E10hoeve heb ik reeds 2 trouwfeesten gehad. Ik vind persoonlijk dat de zaal altijd iets meer versierd mag zijn (bijv. geen stoelhoezen???) en het eten is veel minder verfijnd (grote 'boeren'borden)... Het is gewoon allemaal minder chique! MAAR : qua prijs is de E10hoeve absoluut de goedkoopste in vergelijking met andere zalen in de buurt. Mss ook eens kijken naar Hof Ter Smisse (Hoogstraten), Strijboshof (Kalmthout) of iets leuks in Brasschaat? Succes met je keuze! X
|
|
Thalia
10-8-2013
|
31-3-2012 14:16:58
Hey Bruidjes,
Bedankt voor jullie reactie,we zijn al een stuk verder geholpen dus ik denk dat het eerder E-10 Hoeve gaat worden want wij zijn niet van plan om 800euro te geven aan de DJ. En mijn ventje is al ne grote eter dus hy gaat zeker niet genoeg hebben dan,en das zeker niet de bedoeling.
Het zijn idd verschillende zalen,kvond het keienhof echt heel mooi.
Groetjes
|
|
Tina
21-5-2011
|
7-5-2012 21:16:07
Wij hebben vorig jaar ons feest gedaan in de E10-hoeve en ik kan er niks op aanmerken. Prijs Kwaliteit vond ik het ook erg goed en ook de gasten vonden het eten heel goed. Wij hebben enkel een zeer negatieve ervaring met de huis dj van daar, hij was helemaal niet vriendelijk en draaide ook niet de muziek die wij leuk vonden. Ik zou hem dus absoluut niet aanraden. Dat was het minpuntje van ons feest, maar voor de rest toppie toppie in orde!!!
|
|
Thalia
10-8-2013
|
7-5-2012 21:48:45
Hey Tina,
Bedankt voor je reactie. We gaan trouwen in de E-10 Hoeve in Brecht maar nemen niet de huis dj,wij hebben veel goede commentaren gehoord over hem maar nu ben ik blij dat we hem toch niet genomen hebben. Ik hoop dat wij ook een leuk trouwfeest mogen hebben,zoals jullie...
|
|
Eva
24-5-2014
|
22-10-2014 15:30:11
Toch benieuwd hoe het anderen is vergaan in het Keienhof .... jammer dat ik deze reacties niet vooraf gelezen heb, had me heel wat hartkloppingen kunnen besparen!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|