TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2006
|
12-8-2006 11:05:44
Hey,
Zelf speel ik in een coverband en heb al wel eens eenhuwelijksfeest gedaan. De meeste mensen vinden zo een optreden zeer tof en staan vooral te kijken. Maw, bij livebands heb je vaak geen dansers. Als je graag een optreden wil, zorg je beter voor een kort optreden en dan een DJ zodat er een echt dansfeest komt...
Groetjes,
Katrien 18/8/06
|
|
sofie
8-5-2007
|
23-8-2006 19:18:43
ik zing samen met een ander meisje en dan ook nog een saxofonist en of een violist samen bij een lifeband met dj, dus misschien kan je ons beter vragen, bij ons dansen de mensen zeker mee omdat het een mix is van echte dansmuziek en live performance, niet twijfelen om eens contact op te nemen: 0484 800 284 of fiedhondt@hotmail.com
|
|
Tom
|
1-9-2006 15:59:40
Dag Annelies
Als ik je berichtje lees, denk ik écht wel dat ik de geschikte band voor jou heb: Smashdance.
Al de stijlen die je opsomt, zitten in ons repertoire: disco, rock, funk, soul, Latin (Ricky Martin,...) Neem gerust eens een kijkje op onze website www.smashdance.be en bekijk ons repertoire, de foto's, luisterfragmenten... Eventueel zorgen wij ook voor een dj voor achteraf die verdergaat tot in de vroege uurtjes.
Contacteer me gerust voor meer info en laat je vooral verrassen door de prijs!
Vriendelijke groeten, Tom Vanleeuwen 0485 / 68 12 85 tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|