Terug naar overzicht
Wij ook! We trouwen wel in Sint-Niklaas. Er moet nog heel wat gebeuren. Wat al wel vast ligt:-dj-zaal-restaurant (maar nog niet wat we gaan eten)-kapper-visagiste-vervoer-kledij-voor de viering hebben we vrienden en familie al aangesproken, we gaan iets heel persoonlijks doen-ringen zijn waarschijnlijk ook beslist -gemeente geregeld-mevrouw die de taart moet maken is op de hoogte-huwelijksreis geboekt-getuigen gevraagd
Ik trouw ook die dag :) ben oorspronkelijk van de regio, maar door verhuis is onze trouw gepland in het Gentse :)Wij moeten dringend beginnen kijken voor uitnodigingen/vervoer/kledij bruidegom/menu+wijn . Maar het is razend druk op het werk en dat krijgt toch nog wel wat voorrang
Wij trouwen ook dan, maar wel in een andere regioWat is gebeurd:- kleed- zaal- gemeentehuis- huwelijksreis- uitnodigingen zijn af maar moeten nog gedrukt worden- ringen: binnenkort afspraak bij FDO- kostuum bruidegom- vervoer- visagie- kapster (weet wel nog niet wat van kapsel)
Leuk te weten dat we die dag niet alleen zijnWij hebbenFeestzaaltrouwvervoerbruidsjurkkostuum voor mijuitnodigingenen zijn nu bezig met de kerk en het gemeentehuis te regelen, op zoek naar een fotograaf, en zo veel meer dat er nog moet gebeuren
Aja, een fotograaf hebben we ook, was ik vergeten :)
hallo wij trouwen ook op 1 september maar wel in merchtemwat al in orde is:trouwkleed,schoenen,lingerie,kousen,make up,kapselringenzaalgemeentehuiskapelvervoerdj fotograafhuwelijksreisgeschenkjes besteldnu aan de uitnodigingen beginnen maar eerst nog een foto evoor mijn misboekje is voor de helft klaar en nog gaan kijken voor mijn ventje zijn kleren
Wij trouwen ook op die dag! Wij wonen wel in West- Vaanderen dus niet echt bepaald dichtbij zou ik zeggen. ok:trouwkleed, schoenen (sinds maandag)feestzaalgemeentehuis en kerkvervoerVant weekend afspraak met de fotograafUitnodigingen zijn gekozen (min of meer, we zijn al een week aan het wachten achter de proefdruk)Misviering ( wel moeten we nog liedjes kiezen om tussendoor te spelen)Dus hier ook nog veel werk!Groetjes Lieze
Heeej!Wij trouwen ook die dag!Het begint alelmaal spannend dichterbij te komen!Wat wij al hebben is:locatie menu gemeentehuisceremonie (gaan we met goede herder doen)kleedkappermake-upringenbruidskindjesvervoerhuwelijksreisfotograafen waar we dringend met moeten beginnen:uitnodigingenkostuumversieringNog veel werk!kostuum
Wanneer zouden jullie beginnen met de uitnodigingen op te sturen? Ben niet zeker...
ik zou dat een maand of twee op voorhand doen, denk dat als je dat langer doet de mensen het gaan vergeten