Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

clip oorbellen

30-3-2012 15:54:28
Hoi Bruidjes!
Op mijn trouwdag zou ik graag oorbellen willen dragen,
maar ik kan er niet tegen.
Dus zijn clip oorbellen, mss wel een oplossing.
Alleen weet ik ze niet te vinden, allé toch geen schone.
Via google, zijn het alleen "bomma" oorbellen dat je terug vind.
Weet er iemand, waar je dus mooie clip oorbellen kan kopen? En wie draagt dit ook?
Grtjes.

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1122

clara
1-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 16:00:38

dit ga ik volgen, ik kan er ook niet tegen en denk nog na of ik indd clip oorbellen zou proberenheb ook al gehoord dat er zoiets moet bestaan dat je gewoon op je oor plakt en dat echt wel zou blijven plakken.

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik30-3-2012 16:14:27

Ik heb ook geen gaatjes maar heb zo zilveren schroef oorbellen gekregen van mijn zus (een clip oorbel vind ik niet zo handig zitten).

Bovenste van deze link http://www.jansenjuweliers.nl/contents/nl/d116.html

Hier kan je alle hang oorbellen aan vastmaken en niemand die het ziet ;-) Dit is een foto van mijn oorbel...

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik30-3-2012 16:16:54

Swarovski heeft wel enkele clip oorbellen in hun collectie.
Het is natuurlijk wel te zien in welke prijsklasse je wil gaan.
Anders moet je eens langsgaan bij de Inno of zo. Daar hebben ze redelijk veel collecties en in alle prijsklassen.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 16:23:27

@ Nawal, waauw super mooie oorbelle'kes

Heb je ze gekocht via de link? Het is zoiets dat ik zoek.
@ Mieke, ik zal eens gaan kijken in een swarovski winkel, bedankt voor de tip!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik30-3-2012 18:08:28

Er bestaan ook magneetjes (kan je eens checken via internet) en zelfs zelfklevende oorbellen (die kan je wel maar één keer dragen) misschien ook een optie? dit zijn moderne methoden en ze zullen er dus waarschijnlijk meteen heel modern uitzien... De oorbeel van Swarovski zijn inderdaad ook héél mooi allemaal!

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik30-3-2012 18:46:21

Hey Benita

Die schroefdingskes heb ik van mijn zus gekregen. Die komen van Phulkari (winkeltje in Gent). De oorbellen zelf komen van Swarovski (ook in Gent). De schroef'kes kostten ongeveer 10 euro, de oorbellen hebben 125 euro gekost. Zoals Mieke zegt, moet je ook zelf beslissen hoeveel je wilt uitgeven en van daaruit op zoek gaan.

Succes!
groetjes
Nawal

benita
8-9-2012
 Meld misbruik30-3-2012 18:51:41

Hey Sanne, bedankt voor de tip!

@ Nawal, k'zal eens gaan kijken bij Phulkari, woon toch dicht bij Gent,
bedankt om het te laten weten!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik31-3-2012 13:15:22

Hoi Benita,

Ik heb een bruidssieraden zaak, To Have & To Hold. Neem eens een kijkje op www.tohaveandtohold.be .
Bijna alle oorbellen die ik daar heb, zijn ook met clips te maken. Ik maak ook oorbellen en sieraden op maat, dus als je niet meteen vindt wat je moet hebben, kan je gewoon een mailtje sturen en ik help je graag verder!

Groetjes,
Filipa

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik31-3-2012 14:18:23

Op deze Amerikaanse site kan je kiezen of je stekertjes of clips wil... misschien eens bekijken? :-)
http://www.tejani.com/

bij Veritas enz zal je wrs ook wel een systeempje kunnen vinden om van stekertjes clips te maken.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik31-3-2012 14:29:30

Hey Filipa,

Heel mooie juweeltjes dat je maakt!
De armband, Almond Blossom vind ik heel mooi.
De bijhorende oorbellen ook, maar het zijn blijkbaar geen clip oorbelle'tjes.
Is het mogelijk om daar dan een clip model van te maken?
En ik heb heel smalle polsen, is het mogelijk om een smaller armbandje te maken.
Mijn armbanden/ ringen, moet ik altijd laten verkleinen, doordat ze zo smal zijn.
Grtjes Benita.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik31-3-2012 14:30:25

Hey Carrie, bedankt voor de tip! K'ga het eens opzoeken.

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik1-4-2012 12:42:11

Ik heb nog niet zo lang gaatjes en droeg vroeger ook af en toe clipoorbellen... maar het lukte me nooit om die veel langer dan een uur in te houden, dat doet gewoon veel zeer. Als je voor clips (of schroefjes) kiest, zou ik die oorbellen dus thuis een dagje proefdragen als je vriend niet thuis is, om te kijken of het wel haalbaar is om dat op je trouwdag de hele dag aan te houden.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik1-4-2012 12:56:05

Hey Eline,

Ik heb wel gaatjes, maar blijkbaar ontsteekt m'n linker oorlel dus altijd.
Rechts heb ik er gene last van, maar kan natuurlijk geen 1 oorbel dragen hé
Z'n clips heb ik nog nooit gedragen, maar ik zal het inderdaad even moeten testen.
M'n ventje (alé toekomstig ) mag het wel zien hoor.
Hopelijk doet het gene pijn, die clips. Anders zwier ik ze weer uit!
Grtjes.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik17-4-2012 16:44:07

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik mijn (clips)oorbellen en armband in m'n brievenbus ontvangen.
Ik heb deze gekocht bij Filipa, To have & to hold.
Ze zijn prachtig! Dus de mensen die nog sieraden nodig hebben voor the day, of andere dagen natuurlijk
raad ik Filipa zeker aan!
Grtjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...